AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

contradictie, als jij weet dat je gaat verliezen dan zijn je odds 0%. Je voorbeeld is inconsistent:)
Wij hebben gewoon een fundamenteel verschillende opvatting wat een juiste keuze inhoud, zoals al 2x gezegd, jij kwantificeert een keuze op basis van haar resultaat, ik kwantificeer ze op basis van de redenering tijdens het moment van onzekerheid.

Was om aan te tonen dat voordelige odds hebben en die niet uitspelen, de juiste keuze zou zijn achteraf gezien.

En idd, andere visie. Maar je kan niet ontkennen dat hij die hand de juiste keuze gemaakt heeft, hij heeft van je gewonnen ook al was het poker wise (vooraf gezien) de verkeerde keuze op basis van z'n lage odds.

Was om aan te tonen dat voordelige odds hebben en die niet uitspelen, de juiste keuze zou zijn achteraf gezien.

En idd, andere visie. Maar je kan niet ontkennen dat hij die hand de juiste keuze gemaakt heeft, hij heeft van je gewonnen ook al was het poker wise (vooraf gezien) de verkeerde keuze op basis van z'n lage odds.

natuurlijk kan ik dat ontkennen. opnieuw, jij noemt een keuze goed op basis van zn resultaat, voor mij is het resultaat irrelevant in de evaluatie van de kwaliteit vd keuze, is het nu echt ZO moeilijk?:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

nu nog eens met KK tegen AA uitgekomen, weer 5 euro kwijt, het is mn dag niet:roflol:

natuurlijk kan ik dat ontkennen. opnieuw, jij noemt een keuze goed op basis van zn resultaat, voor mij is het resultaat irrelevant in de evaluatie van de kwaliteit vd keuze, is het nu echt ZO moeilijk?:rolleyes:

Moeilijk? Nee, snap volledig wat je bedoelt. Maar hij heeft je geld en dat beslist wel degelijk of je de juiste of verkeerde keuze hebt gemaakt ook al had ie lage odds.

ITT snapt insanityy het verschil niet tussen verliezen door een domme beslissing en verliezen door toeval

ITT snapt insanityy het verschil niet tussen verliezen door een domme beslissing en verliezen door toeval

Ja dat is het.:rolleyes: Mijn punt, voor de duidelijkheid, is dat je niet kan zeggen dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft als hij de hand wint. Zeg ik dat die andere kerel de juiste beslissing nam in general, nee. Wel in die specifieke hand aangezien hij z'n lage odds hit en de hand wint.

Ja dat is het.:rolleyes: Mijn punt, voor de duidelijkheid, is dat je niet kan zeggen dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft als hij de hand wint. Zeg ik dat die andere kerel de juiste beslissing nam in general, nee. Wel in die specifieke hand aangezien hij z'n lage odds hit en de hand wint.

ik kan dat wel, sterker nog, ik heb het net al een stuk of 5 keer gedaan :trollface:

ikke maar denken dat ik van irritante wiskunde af ben

actuarly worse in finance

man man man:roflol:

lC3Nrgu.jpg

Hahahaha godver :roflol: dat ga ik echt dit weekend in de oor van m'n vriendin fluisteren als ze slaapt

Doe je grapjas maar aan en je lolbroek.

Ok ik maak het wel even duidelijk:

Stel jij en Angelus gaan samen op stap naar een kroeg, jullie kunnen kiezen uit 2 routes, route X heeft een 95% kans dat je onderweg word vermoord :) Route Y heeft slechts een 5% kans dat je onderweg wordt vermoord. Stel dat Angelus route Y gekozen heeft en alsnog word vermoord en jij route X en blijft leven, dan heeft Angelus volgens jou de verkeerde keuze gemaakt en jij de goede?:roflol:

Ok ik maak het wel even duidelijk:

Stel jij en Angelus gaan samen op stap naar een kroeg, jullie kunnen kiezen uit 2 routes, route X heeft een 95% kans dat je onderweg word vermoord :) Route Y heeft slechts een 5% kans dat je onderweg wordt vermoord. Stel dat Angelus route Y gekozen heeft en alsnog vermoord wordt en jij route X en blijft leven, dan heeft Angelus volgens jou de verkeerde keuze gemaakt en jij de goede?:roflol:

Achteraf gezien? Obviously ik aangezien ik blijf leven. Zou ik vooraf kiezen voor route Y? Ja.

Terug
Naar boven