AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

achteraf gezien heeft hij nog steeds de foute beslissing gemaakt, ongeacht zijn winst. Het enige wat je kan zeggen is dat zn retarded beslissing ondanks alles een goede uitkomst had.
Een beslissing beoordeel je immers niet puur op zn uitkomst ;)

Nee, vooraf gezien en om statistisch winst te maken naar verloop van tijd heeft hij de foute beslissing gemaakt.(als hij beslist om vaak met zo'n odds te callen) Achteraf gezien heeft hij gehit, dus kan je het niet een foute beslissing noemen.

Wat was het board Angelus? Lijkt me niet dat jij 95% kans had om te winnen namelijk. Hij hit zijn 2 op de flop en heeft dus 5 outs om te hitten op turn en river? Indien het geld er op de flop inging had ie 19% kans, op de turn nog 11% ofzo.

Nee, vooraf gezien en om statistisch winst te maken naar verloop van tijd heeft hij de foute beslissing gemaakt.(als hij beslist om vaak met zo'n odds te callen) Achteraf gezien heeft hij gehit, dus kan je het niet een foute beslissing noemen.

de beslissing is "zou ik callen als ik 5% kans heb om te winnen", dat is een foute beslissing en staat volledig los van de uitkomst van die beslissing.
Is hetzelfde bij een all in callen met AA, kan je onmogelijk een foute beslissing noemen ook al verlies je er uiteindelijk mee in die bepaalde hand.

Ik sluit me aan bij insanity

Wat was het board Angelus? Lijkt me niet dat jij 95% kans had om te winnen namelijk. Hij hit zijn 2 op de flop en heeft dus 5 outs om te hitten op turn en river? Indien het geld er op de flop inging had ie 19% kans, op de turn nog 11% ofzo.
was idd geen 95% kans, maar wel een mongoloide call.

board was:
2(c) 7(d) K(d) 4 10 oid
(hij was small blind en raisde mijn raise niet, dus had KK al uitgesloten, zette hem op AK en bleef daarom betten)

Niet zo overdrijven dan :)

Kan niet zeggen dat ik erg blij met mijn onderrug ben.. de laatste 3 dagen :(

Als je weinig odds hebt en toch beslist om te callen en je hit dan heb je gezien het resultaat de juiste keuze gemaakt. Die hand toch, en dat is wat ik bedoel.

als je de beslissing kwantificeert op basis vh resultaat dan idd, als je ze kwantificeert op basis van de redenering (je kan immers pas iets achterlijk noemen als er geen sprake van juist redeneren) dan heb je de foute keuze gemaakt.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

niks overdreven aan, compleet retarded preflop call, flopcall is nog enigszins verdedigbaar, maar turncall is beyond stupid.

Scherpe bijl does the trick
daarna heb je wel wat chirurgen nodig die alles aan elkaar vastmaken

tupac-amaru-vierendeling.jpg

gewoon zo en dan alles behalve de onderrug weer aan elkaar metselen

Nou, succes Ray!

als je de beslissing kwantificeert op basis vh resultaat dan idd, als je ze kwantificeert op basis van redeneren (je kan immers pas iets achterlijk noemen als er geen sprake van juist redeneren) dan heb je de foute keuze gemaakt.

Dat bedoel ik, en nogmaals je hebt de 'juiste' keuze gemaakt vooraf. Dat is het k*ttige aan poker, je kan de juiste poker plays maken (op basis van odds) voor het einde van de hand en nog steeds verliezen en dus (achteraf gezien) de foute keuze gemaakt te hebben door die hand te hebben gespeeld. Stel je weet de uitkomst van die hand (in die situatie met die kerel) terwijl je nog je bet moet plaatsen die hij zal callen. De odds zeggen dat je hoogstwaarschijnlijk zal winnen, maar jij weet dat je zal verliezen - hij gaat z'n 5% hitten. Dus ga je checken en als hij bet folden omdat je weet dat je zal verliezen. De 'juiste' keuze op basis van de odds blijkt nadien de foute keuze te zijn omdat je verliest.

Dat bedoel ik, en nogmaals je hebt de 'juiste' keuze gemaakt vooraf. Dat is het k*ttige aan poker, je kan de juiste poker plays maken (op basis van odds) voor het einde van de hand en nog steeds verliezen en dus (achteraf gezien) de foute keuze gemaakt te hebben door die hand te hebben gespeeld. Stel je weet de uitkomst van die hand (in die situatie met die kerel) terwijl je nog je bet moet plaatsen die hij zal callen. De odds zeggen dat je hoogstwaarschijnlijk zal winnen, maar jij weet dat je zal verliezen - hij gaat z'n 5% hitten. Dus ga je checken en als hij bet folden omdat je weet dat je zal verliezen. De 'juiste' keuze op basis van de odds blijkt nadien de foute keuze te zijn omdat je verliest.

contradictie, als jij weet dat je gaat verliezen dan zijn je odds 0%. Je voorbeeld is inconsistent:)
Wij hebben gewoon een fundamenteel verschillende opvatting wat een juiste keuze inhoud, zoals al 2x gezegd, jij kwantificeert een keuze op basis van haar resultaat, ik kwantificeer ze op basis van de redenering tijdens het moment van onzekerheid.
Jij probeert ze te verenigen in je uitleg, en dat is onmogelijk:)

alsof achteraf kwantificeren ook maar iets van praktische waarde heeft
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven