Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flop lag een 2 en river was een 10 (geen flush draw btw, zelfs geen backdoor)
"poker is ook een soort van gokken" is geen rechtvaardiging voor dergelijk gedragadhv mijn gedrag wist hij al 99% zeker dat ik de betere hand had (ik had aa en raise preflop naar 40cent (5cent bb) en die mong**l callt met 10 2 suited)
edit: out of position ook nog![]()
Morgen weer benen en strompel nog steeds van de vorige keer benen. Misschien toch maar geen 2x pw benen![]()
Statistisch gezien speelt Angelus beter, wat op langer termijn winst betekent voor Angelus en verlies voor die mong**l.
Ik zeg niet dat jij verkeerd gespeeld hebt, jij hebt de 'juiste' beslissing gemaakt. Hij zou het in principe moeten neerleggen 19 van de 20 keer theoretisch gezien, achteraf gezien heeft hij gehit en dus moet je concluderen dat hij de juiste beslissing gemaakt heeft.
Ik zeg niet dat jij verkeerd gespeeld hebt, jij hebt de 'juiste' beslissing gemaakt. Hij zou het in principe moeten neerleggen 19 van de 20 keer theoretisch gezien, achteraf gezien heeft hij gehit en dus moet je concluderen dat hij de juiste beslissing gemaakt heeft.
, ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.de beslissing was nog steeds fout, ook al heeft hij gewonnen.
---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------
dit
Obviously, maar dan ga je ervan uit dat hij vaak die 5% called. Ik heb het louter over deze ene hand.

10 2 suited zit zowat aan de bodem van de range, dan kan je er vanuit gaan dat hij een loose player is, die vaker preflop negatief zit tov Angelus.
neeStel je gaat all in met een 2 7 offsuit tegen een kerel die een monster raise doet preflop uit positie (en hij called je all in), wss ben je statistisch enorm in het nadeel maar als jij daarmee wint heb je de juiste keuze gemaakt. Wat de statistieken ook zeggen.
achteraf gezien heeft hij nog steeds de foute beslissing gemaakt, ongeacht zijn winst. Het enige wat je kan zeggen is dat zn retarded beslissing ondanks alles een goede uitkomst had.
Een beslissing beoordeel je immers niet puur op zn uitkomst![]()