XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Morgen weer benen en strompel nog steeds van de vorige keer benen. Misschien toch maar geen 2x pw benen:(

adhv mijn gedrag wist hij al 99% zeker dat ik de betere hand had (ik had aa en raise preflop naar 40cent (5cent bb) en die mong**l callt met 10 2 suited:roflol:)
edit: out of position ook nog:roflol:

Ik zeg niet dat jij verkeerd gespeeld hebt, jij hebt de 'juiste' beslissing gemaakt. Hij zou het in principe moeten neerleggen 19 van de 20 keer theoretisch gezien, achteraf gezien heeft hij gehit en dus moet je concluderen dat hij de juiste beslissing gemaakt heeft.

Ik zeg niet dat jij verkeerd gespeeld hebt, jij hebt de 'juiste' beslissing gemaakt. Hij zou het in principe moeten neerleggen 19 van de 20 keer theoretisch gezien, achteraf gezien heeft hij gehit en dus moet je concluderen dat hij de juiste beslissing gemaakt heeft.

Dan begrijp je statistiek niet.

de beslissing was nog steeds fout, ook al heeft hij gewonnen.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Dan begrijp je statistiek niet.

dit

Dat die t*fus amerikanen zich bemoeien met onze uranium verrijking. Wie denke ze dat ze zijn???
fuark heb de laatste tijd last van rage buien

• Like
Waarderingen: mat
Obviously, maar dan ga je ervan uit dat hij vaak die 5% called. Ik heb het louter over deze ene hand.

10 2 suited zit zowat aan de bodem van de range, dan kan je er vanuit gaan dat hij een loose player is, die vaker preflop negatief zit tov Angelus.

Als ik dat soort spelers aan tafel heb begin ik mijn vingers al af te likken:o

Vooraf gezien ja, achteraf; nee.

achteraf gezien heeft hij nog steeds de foute beslissing gemaakt, ongeacht zijn winst. Het enige wat je kan zeggen is dat zn retarded beslissing ondanks alles een goede uitkomst had.
Een beslissing beoordeel je immers niet puur op zn uitkomst ;)

10 2 suited zit zowat aan de bodem van de range, dan kan je er vanuit gaan dat hij een loose player is, die vaker preflop negatief zit tov Angelus.

Stel je gaat all in met een 2 7 offsuit tegen een kerel die een monster raise doet preflop uit positie (en hij called je all in), wss ben je statistisch enorm in het nadeel maar als jij daarmee wint heb je de juiste keuze gemaakt. Wat de statistieken ook zeggen.

Stel je gaat all in met een 2 7 offsuit tegen een kerel die een monster raise doet preflop uit positie (en hij called je all in), wss ben je statistisch enorm in het nadeel maar als jij daarmee wint heb je de juiste keuze gemaakt. Wat de statistieken ook zeggen.
nee
achteraf gezien heeft hij nog steeds de foute beslissing gemaakt, ongeacht zijn winst. Het enige wat je kan zeggen is dat zn retarded beslissing ondanks alles een goede uitkomst had.
Een beslissing beoordeel je immers niet puur op zn uitkomst ;)

moet gvd eens een keer leren m'n digid shit ergens te bewaren

ohja ook nog 251 euro met poker gewonnen

Terug
Naar boven