MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Poes die nieuwe speeltjes heeft, rent er mee naar boven en hoppa tieft dan een soort knuffelmuisje met een belletje eraan de trap af.
Gelukkig deed ze het maar 193 keer ofso....en midden in de nacht.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Als je veel shakes neemt is dat wel beter man. Als k 600gr havermout wil op een dag doe ik ze ook zeker met water ipv melk anders ben je zo opgeblazen

Vreet jij zoveel havermout?? :eek::eek:

nog steeds lekker een voorhoofdsholteontsteking en al in geen weken een fatsoenlijke training neergezet.

Vader van een vriend is overleden. Hij is woensdagnacht overleden in z'n slaap en werd pas zondag ontdekt... 52 jaar oud :(

had chick mn givenchy shirt en zanottis geleend, ze wil ze niet meer terug geven :trollface:

Zit op whatsapp met iemand te praten en opeens verdwijnt naam en staat er mobiele nummer, dus ik denk dafuq is dit

Blijkt mn hele contacten lijst gewist te zijn :roflol:

What the ****, inb4 politie

Drie uur bezig om 1 regel code erdoor te krijgen, maar er gebeurt niks. Driftig alle caches aan het flushen en shit, nog steeds niks. Ik even bellen 'ja we zijn vannacht van hosting overgestapt, ik zal je even de nieuwe hosting gegevens mailen'. GVD :roflol:

Zit op whatsapp met iemand te praten en opeens verdwijnt naam en staat er mobiele nummer, dus ik denk dafuq is dit

Blijkt mn hele contacten lijst gewist te zijn :roflol:

What the ****, inb4 politie

Heb ik ook vaak. Telefoon uitzetten, simkaart opnieuw erin en problem solved :)

Heb ik ook vaak. Telefoon uitzetten, simkaart opnieuw erin en problem solved :)

Werkte niet, tevens slaat iphone het niet op op simkaart. :p

Maar op de 1 of andere manier waren alle dingen van iCloud uitgezet :o dus weer aan gezet en alles was terug, blijft wel verwonderlijk want lijkt me sterk dat die dat uit zichzelf doet.

Terug
Naar boven