XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

na lange tijd weer potje LoL willen doen. werkt die k*tlauncher niet. heb potverdomme alles al geprobeerd
karma voor help

Zegt ie dat de bestandslocatie niet meer bestaat?
Zoek em ff op in C://RiotGames, of waar je hem hebt opgeslagen. Dan lol.launcher.admin uitvoeren.

nee als ik hem launch krijg ik wel dat logo op het midden van me scherm met dat laadtekentje langs mijn muis, maar na een seconde verdwijnt dat weer en start hij dus niet op. heb bovenstaande alle2 al geprobeerd

na lange tijd weer potje LoL willen doen. werkt die k*tlauncher niet. heb potverdomme alles al geprobeerd
karma voor help

Schakel naar NA server, laat hem updaten en schaker vervolgens weer terug naar EUW.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

nee als ik hem launch krijg ik wel dat logo op het midden van me scherm met dat laadtekentje langs mijn muis, maar na een seconde verdwijnt dat weer en start hij dus niet op. heb bovenstaande alle2 al geprobeerd

Ah, heb veel launcher bugs gehad maar nog nooit deze.

Had ik ook toen ik bezig was met mijn heilige kruistocht tegen Malware, op een computerforum om hulp gevraagd en samen met een ander een hele bende systeemfouten eruit gefilterd. Toen meteen van een hoop malware verwijdert en LoL kon weer opstarten, ik kan je alleen niet precies vertellen waar het nou aan lag :rolleyes:

"heb je al geprobeerd de computer uit en weer aan te zetten?" :p:p:p

Had ik ook toen ik bezig was met mijn heilige kruistocht tegen Malware, op een computerforum om hulp gevraagd en samen met een ander een hele bende systeemfouten eruit gefilterd. Toen meteen van een hoop malware verwijdert en LoL kon weer opstarten, ik kan je alleen niet precies vertellen waar het nou aan lag :rolleyes:

"heb je al geprobeerd de computer uit en weer aan te zetten?" :p:p:p
zal malwarebytes is updaten en runnen. kijken of dat wat doet dan

Ging net tandenpoetsen, kwam ****in veel bloed uit ineens. Heb sinds woensdag irritatie helemaal achteraan bij een kies. Geen idee wat het is maar het voelt k*t. Lijkt me sterk dat get een gaatje is, heb perfect gebit gehad altijd. Tanderadts maar bellen en hopen dat het meevalt.

Ging net tandenpoetsen, kwam ****in veel bloed uit ineens. Heb sinds woensdag irritatie helemaal achteraan bij een kies. Geen idee wat het is maar het voelt k*t. Lijkt me sterk dat get een gaatje is, heb perfect gebit gehad altijd. Tanderadts maar bellen en hopen dat het meevalt.

komt je verstand(skies) eindelijk (door)?

Wat is me dat in Nederland:

Werkzaamheden Bond van Wetsovertreders:

De BWO is op veel gebieden werkzaam met de belangenbehartiging voor gedetineerden, ex-gedetineerden en wetsovertreders in het algemeen. Kijk gerust eens rond op onze website. Heeft u vragen dan kunt u het contactformulier invullen, wij zullen dan z.s.m. uw vraag beantwoorden. Ook mensen die een bekeuring hebben gekregen voor een snelheidsovertreding kunnen bijstand van de BWO krijgen. klik hier voor meer informatie over de BWO.

:o

http://bondvanwetsovertreders.nl/

Nou ik loop nu al door een foute hoek tijdens boksen al 7 weken met pijn in mijn schouder , lijkt wel aan de voorkant te zitten. Heb 7 weken algehele rust genomen maar geen resultaat! Nu kan ik daardoor niet meer max bankdrukken. Kan nog maar +\_ 45 kg bank drukken, en dan doet het al pijn. Gelijk bij de eerste set.

Meest irritante is dat het erg demotiverend werkt, en als ik op maandag begin met bankdrukken ik gelijk met pijn begin, dat gaat vaak ten nadelen van de rest van de training zelfs de triceps, ondanks dat training van de triceps geen pijn doet in de schouder ( logisch).

ziek:fuu:

Ben zo ontzettend moe :(

Echt moeite met mn ogen open houden en krijg niets voor elkaar zo.

Als je niet altijd zo nutteloos ging discussiëren dan kreeg je :$
Ik wil ook een beetje. Heb hoofdpijn :(
Ben zo ontzettend moe :(
Echt moeite met mn ogen open houden en krijg niets voor elkaar zo.
Karma has been given.

Nu even zeiksnorren. Zaterdag naar Limburgse wed geweest en voelde mij botje tussen als die brede ventjes. Tot overmaat van ramp verliest Roda gister en is degradatie zeker en nu komt het... ik als trotse en fiere Limbo wordt gvd door mijn eigen neukslet een halve brabo genoemd... mad en hoe:mad:

leren voor tentamens heeft mijn dag verpest

Terug
Naar boven