AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

geen wagen en trein gemist, en locked up in dit belachelijk dorp. Avondje sjorren geblazen dus met wat ghb

Krijg je tegenwoordig een kater van maanden geen alcohol drinken? :eek:

:trollface:

funny-you-out-of-reach.jpg

Bumperkleven bij undercover auto :roflol: hoe ****ed kan je zijn

Erg he, ik bumperkleef echt nooit. Heb er zelf een hekel aan als iemand het bij mij doet. En nu net die ene keer dat ik het wel doe, is het bij een undercoverauto.:roflol:

Aaha bezoekje aan de rechter...

Nee, ben er echt super goed mee weg gekomen. Hij had het volgende kunnen doen; rijbewijs innemen, auto in beslag nemen, blaastest uitvoeren, een cursus over verantwoord gedrag in het verkeer ofzo (kost iets van 1100 euro), en een bezoekje aan de Officier van Justitie.

In andere woorden; ****ed. Maar omdat ik nog jong ben (21), en die agent niet in 1 klap mijn toekomst wou vergooien, kreeg ik nog een kans. Heb alleen een boete gekregen wegens niet kunnen tonen van rijbewijs. Daarnaast staat de auto geregistreerd en sta ik in het politiesysteem. Wordt echter niks mee gedaan, pas als ik de volgende keer wordt gepakt op een strafbaar feit (geen overtreding) dan ben ik de lul.

150 rijden op een weg voor 80. Dan moet die agent ook aardig hebben doorgereden.

Klopt, ze zeiden dat ze met 150 achter mij aan reden. Wat mij sterk leek, maargoed ik ben maar niet in discussie gegaan..

:roflol: ik reed laatst met 200 over de ijsselallee langs stel polities die iemand stonden te bekeuren, inb4 artikel 5 bekeuring via post

Snap niet hoe je t voor elkaar krijgt 2x achter elkaar gepakt te worden. Ik rij standaard te hard en krijg nauwelijks boetes :o

Ligt er ook echt aan waar je woont. Ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en rijd ook standaard te hard. Ben nog nooit echt gepakt hiervoor. Behalve een stuk of 15 boete's maar daar lig ik niet meer wakker van. En een keer staande gehouden door Marechaussee ivm telefoongebruik onder het rijden. En wederom niet kunnen tonen van legitimatie.:o
Heb nu gewoon echt de pech gehad; verkeerde moment op verkeerde plaats.

Hoe groot is de kans dat er een undercover auto rijd als je hem ff opentrekt? Heel erg klein.. Maar toch, het kan zo gebeuren.

Lesje wel geleerd in ieder geval; dit is mijn laatste kans. Volgende keer dat ik gepakt wordt ben ik ****ed, dus voortaan beter op snelheid letten.:cool:

Waar woon je dan Jordi? Want dan zal ik daar nooit rijden :o ik heb ook bijna 3 jaar mn rijbewijs en rij ook standaard te hard en pas 1x staande gehouden voor een boete die ik nooit kreeg :')

In andere woorden; ****ed. Maar omdat ik nog jong ben (21), en die agent niet in 1 klap mijn toekomst wou vergooien, kreeg ik nog een kans. Heb alleen een boete gekregen wegens niet kunnen tonen van rijbewijs. Daarnaast staat de auto geregistreerd en sta ik in het politiesysteem. Wordt echter niks mee gedaan, pas als ik de volgende keer wordt gepakt op een strafbaar feit (geen overtreding) dan ben ik de lul.

wut,

daar ben je srs echt heel goed mee weggekomen...

dit had in wat heeft je dag goedgemaakt moeten staan

Oja nog een kleine toevoeging; die agent wou mijn ouders aan de telefoon hebben. Mijn moeder neemt op; hallo u spreek met ... van de politie Tilburg. ****eddddddd:suicide:

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Waar woon je dan Jordi? Want dan zal ik daar nooit rijden :o ik heb ook bijna 3 jaar mn rijbewijs en rij ook standaard te hard en pas 1x staande gehouden voor een boete die ik nooit kreeg :')

Omgeving tilburg;)

wut,

daar ben je srs echt heel goed mee weggekomen...

dit had in wat heeft je dag goedgemaakt moeten staan

Eigenlijk wel.. Engeltje op mijn schouder.

Oja nog een kleine toevoeging; die agent wou mijn ouders aan de telefoon hebben. Mijn moeder neemt op; hallo u spreek met ... van de politie Tilburg. ****eddddddd:suicide:

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Omgeving tilburg;)

Dan kijk ik goed uit :')
(Wat ik daar al doe want Tilburg is flitspaal city)

Omgeving tilburg;)

Wtf man absurd geluk noem ik dat. Ik ben op mijn 19e gepakt met 221 op mijn motor waar je 100 mocht, mij hebben ze niet gespaard. Voor de rechter half jaar rijbewijs kwijt en 2350 euro boete., juist extra hoog als beginnend bestuurder

Wtf man absurd geluk noem ik dat. Ik ben op mijn 19e gepakt met 221 op mijn motor waar je 100 mocht, mij hebben ze niet gespaard. Voor de rechter half jaar rijbewijs kwijt en 2350 euro boete., juist extra hoog als beginnend bestuurder

Damn, dat is ook wel een flinke snelheidsoverschrijding ook.. Hoe hebben ze je gepakt? Ik neem aan dat als je op de motor zit met 221, ze je niet zo makkelijk bijhouden:o

pl**ris laptop die steeds vastloopt als ik lekker bezig ben. Pffff

Terug
Naar boven