- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shots fired, ovosnovo please respond!ovosnovo is een f**got en ik heb zijn moeder in mijn Bentley gedaan![]()

Waarom mensen op negeer?? ik heb zelfs Hell niet op negeer.

Hehe Xyzyz dat is grappig want ik bumperkleef gewoon nooit, als ze niet naar rechts gaan knipper ik wel met lampen, toeter of gewoon rechts er langs
En ik rij meestal maar iets te hard of veel te hard waardoor t gelijk opvalt als een ander je gaat achtervolgen. Wel 1x toen we met 3 auto's speed test deden welke het snelste was (rs6, m5 en Bentley flying spur speed) en dat opeens toen we langs een oprit reden een politie auto de snelweg op reed met zwaailichten
Ach 10 tellen later zagen we m niet meer
Ik krijg overigens continue achterlijke boetes, geen richting aangeven.. Rechts halen terwijl ik 110 reed waar je 100 mocht en de baan waar ik op reed na 100 meter over ging op de afslag![]()

Als mensen achter me lopen te seinen met hun groot licht of kleven laat ik gewoon m'n gas los
Juist mensen die irritant zijn beetje ****en..
Alleen hell zorgt altijd dat mijn reacties verwijderd worden, triest.

Als mensen achter me lopen te seinen met hun groot licht of kleven laat ik gewoon m'n gas los
Ik heb een dashcam dus dan hang jij![]()
Schuldig aan veroorzaken ongeluk, verwacht dat je voor de rechter mag uitleggen waarom je t deed.
had sleeveless shirt aan omdat ****ing warm vandaag, begint afrikaan van mijn gang tegen mij te praten over mn armen en vroeg basically "do you even lift?". Jimmies rustled![]()
@Jordi93, ik zou niet te vroeg juichen. Dat je 'in het systeem' staat komt volgens mij op hetzelfde neer als een 30 km/u > overtreding, wat betekend dat het de komende jaren nog wel in het systeem blijft staan. Ik zou daar wel even mee oppassen, want dikke kans dat je volgende keer meteen moet voorkomen![]()
Zo, heb jij je sociaal contact van de dag er ook weer opzitten.