MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1 verhaal was al meer dan genoeg

Waarom mensen op negeer?? ik heb zelfs Hell niet op negeer.

Waarom mensen op negeer?? ik heb zelfs Hell niet op negeer.

Normaal gesproken zou ik zeggen,
"als je iemand op negeer zet, zegt dat meer over de persoon die negeert.." < slechtste zin ooit !

Maar helaas heeft hell het tegendeel wel bewezen :o
trouwens geld dit alleen voor wat vrouwen, mannen meh :p

Juist mensen die irritant zijn beetje ****en..
Alleen hell zorgt altijd dat mijn reacties verwijderd worden, triest.

ik heb maar één iemand op negeerlijst, en dat was omdat hij steeds creepy shit bleef posten bij mijn visitor messages

Hehe Xyzyz dat is grappig want ik bumperkleef gewoon nooit, als ze niet naar rechts gaan knipper ik wel met lampen, toeter of gewoon rechts er langs

En ik rij meestal maar iets te hard of veel te hard waardoor t gelijk opvalt als een ander je gaat achtervolgen. Wel 1x toen we met 3 auto's speed test deden welke het snelste was (rs6, m5 en Bentley flying spur speed) en dat opeens toen we langs een oprit reden een politie auto de snelweg op reed met zwaailichten :roflol:

Ach 10 tellen later zagen we m niet meer :roflol:

Ik krijg overigens continue achterlijke boetes, geen richting aangeven.. Rechts halen terwijl ik 110 reed waar je 100 mocht en de baan waar ik op reed na 100 meter over ging op de afslag :o

Hahaha ajij ook al? :roflol:

Was t bij jou ook zo'n grote n*ger?

Als mensen achter me lopen te seinen met hun groot licht of kleven laat ik gewoon m'n gas los

Juist mensen die irritant zijn beetje ****en..
Alleen hell zorgt altijd dat mijn reacties verwijderd worden, triest.

Daar doe je niks aan,
de vrouwen hoeven maar een scheet te laten en er zijn post(s) wegh :o

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Als mensen achter me lopen te seinen met hun groot licht of kleven laat ik gewoon m'n gas los

In Auto JA, op motor mwa liever niet...

had sleeveless shirt aan omdat ****ing warm vandaag, begint afrikaan van mijn gang tegen mij te praten over mn armen en vroeg basically "do you even lift?". Jimmies rustled:roflol:

had sleeveless shirt aan omdat ****ing warm vandaag, begint afrikaan van mijn gang tegen mij te praten over mn armen en vroeg basically "do you even lift?". Jimmies rustled:roflol:

Zo, heb jij je sociaal contact van de dag er ook weer opzitten.

@Jordi93, ik zou niet te vroeg juichen. Dat je 'in het systeem' staat komt volgens mij op hetzelfde neer als een 30 km/u > overtreding, wat betekend dat het de komende jaren nog wel in het systeem blijft staan. Ik zou daar wel even mee oppassen, want dikke kans dat je volgende keer meteen moet voorkomen :D

Klopt, ben ik ook van bewust. Hij zei ook; de volgende keer dat je gepakt wordt voor een strafbaar feit ben je de lul (dan komt dit feit er namelijk ook nog bij).

Terug
Naar boven