XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren alcohol gedronken, voel me slecht. Zit ook in de cut.

Niks, is genetisch bepaald hoe snel je last krijgt van striae, al die fancy olietjes bereiken slechts de eerste huidlaag terwijl striae zich daaronder vormt. Gewoon accepteren en het als 'Marks of war' zien ;)

bij mij werkt een creme daadwerkelijk wel. strepen worden heel licht, zal nooit verdwijnen uiteraard maar goed.

Hydraterende creme is de grootste bullshit ooit, gewoon flink vette creme werkt.

dan zijn de updates nog niet gedownload?

Volgens mij wel, alleen mislukt installeren:

foutmeldingupdates_zps264345f8.png

Ik krijgt plots een pijnscheut in m'n gluteus. Zomaar uit het niets? :scratch:

Je moet eens stoppen met je gebukt-is-genomen vriendenkring :p

Weer super slecht getraind, kan me echt heel slecht concentreren en alles gaat shit. Denk dat ik maar eens even 2 dagen niet ga.

Agmatine is op, ben vergeten te bestellen...daar gaan me gaines verdomme:mad: (srsly)

Agmatine is op, ben vergeten te bestellen...daar gaan me gaines verdomme:mad: (srsly)

agma wat

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Weer super slecht getraind, kan me echt heel slecht concentreren en alles gaat shit. Denk dat ik maar eens even 2 dagen niet ga.

moas iers us ff de oorzaak vinje en doanoa diechzelf weer herpakken !

Meisje dat b&j ijsje met vingers op loopt te eten en vervolgens denkt dat t slim is in auto dat bakje op zijn kop te houden :roflol:

Gelukkig leren stoelen dus die troep was er zo af maar toch :o

Nog zo mijn best gedaan rustig te rijden om dat te voorkomen:mad:

Terug
Naar boven