AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je hebt toch BBC genetics???

alleen shakes werkt ook niet.
Het is ook niet puur shakes, ik maak bijv sochtends een shake van +- 900 kcals met ultra fine oats, banaan, pindakaas en vanille ijs:o. Tijdens de training carbs, na de training weer carbs. Maar nu ik erover nadenk zijn er maar 3 momenten op de dag dat ik vast voedsel eet, best slecht. 3400 kcals aan rotzooi...

Het is frustrerend want je eet veel, je trained hard en constant en dan toch kom je geen significante hoeveelheid massa aan???
ken het gevoel:( hoewel het ook deels aan mij lag, van 85-86kg naar 94kg op 6 maanden is een beetje teveel van het goede als je al een jaar training achter de rug hebt:roflol:

vloeibaar voedsel krijg je tenminste nog redelijk weg. Haal ook gemiddeld zo'n 2000-3500 kcal uit shakes

Wtf weer ****in last van een paar tanden :mad:

Dagja naar Amsterdam met uni. Maar vandaag de hele dag moeten pissen maar kon nergens pissen. wordt ekt vervelend na een tijdje.

ook verpesten chicks die zo lelijk/onaantrekelijk zijn dat je er onpasselijk van wordt srs.

1onbis.jpg

dop zat los

ook wel eens gehad, maar kwam over mn laptop. Laptop gelukkig niet overleden maar wel beschadigd :mad:

Laatst bewerkt:
Dagja naar Amsterdam met uni. Maar vandaag de hele dag moeten pissen maar kon nergens pissen. wordt ekt vervelend na een tijdje.

ook verpesten chicks die zo lelijk/onaantrekelijk zijn dat je er onpasselijk van wordt srs.

ook wel eens gehad, maar kwam over mn laptop. Laptop gelukkig niet overleden maar wel beschadigd :mad:

Ik heb het wel is in de auto gehad met verpulverde havermout. Echt k*t om dat onder de stoel vandaan te krijgen.

Kwam deze foto tegen van iemand op ander forum :s

WHATTUHFK
3temwz8ugjk.jpg

ben jij toch?

Dat is Ralf

Terug
Naar boven