MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik er net achter kom dat ik geen vlees in huis heb..
mot ik weer boodschappen doen...

meh

Ik heb een schijf op mijn teen laten vallen

monchoutaart :o
maakt mijn moeder ook altijd op me verjaardag :o

Pre workout genomen, doe ik er 3 kwartier over om in de gym aan te komen door file en een te late bus, had beter de tram kunnen pakken -.-'

Waar is dat topic heen waar ze die whey van b&f en xxl gingen testen? Is ie verwijderd?

Kan maar niet bedenken wat ik na m'n huidige opleiding wil gaan doen. Heb steeds minder zin om teveel tijd voor een computerscherm door te brengen (in het kader van werk, uiteraard, moet wel dat daar scape doen), maar m'n huidige opleiding is hoogstwaarschijnlijk wel een 'one-way ticket to kantoor'.

Help me brahs.

Wat doe je?

ik me doodvreten omdat ik dacht dat ik kcal niet gehaald had, was ik de chocomel vergeten in te voeren bij mijn fitness vriendje :roflol:

Totals 4,755kcal 508carbs 137fat 305protein

nomnom

Bachelor Bedrijfskunde atm. Ook eigenlijk een keuze gemaakt op een moment dat ik nog niet scherp had wat ik nou eigenlijk wil.
doe ook iets in die richting. maar goed, als je nou echte kantoorfobie hebt heb je altijd al de tools om zelf iets te beginnen he

Ik weet niet wat ik net droomde, maar ik ben nu kapot agressief en kan niet slapen :mad:

reed zojuist langs mn oude middelbare school en werd overmand door emoties. Ik voel me echt oud, ik wou dat ik weer jong was :(

doe ook iets in die richting. maar goed, als je nou echte kantoorfobie hebt heb je altijd al de tools om zelf iets te beginnen he

Weet eigenlijk niet of het wel echt 'kantoorfobie' is. Kan ook zijn dat ik gewoon ****ing veel tijd over heb atm, aangezien m'n afstudeeropdracht z.g.a. af is en ik atm verder niet echt veel werkzaamheden voor de organisatie zelf te doen heb. Verder is zo'n afstudeerscriptie ook niet heel erg uitdagend of zo.

reed zojuist langs mn oude middelbare school en werd overmand door emoties. Ik voel me echt oud, ik wou dat ik weer jong was :(

Kan bevestigen brah, goeie oude tijd.

Terug
Naar boven