- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tramadol heeft mijn dag verpest
Wat een schijtpijnstiller is dat. Godsamme.

t**fus Eclipse doet niet wat ie moet doen. Zijn er experts in de ontwikkeling van software met Eclipse aanwezig? Ik moet wat call graphs genereren voor m'n thesis, maar Eclipse weigert dienst. Ik heb de volgende paar regels code:
![]()
En m'n console geeft dit terug (merk ook op dat er een uitroepteken staat bij m'n project, waar de **** komt dat uitroepteken toch vandaan? hoe zie ik dat? ik haat Eclipse namelijk en ik heb er nooit echt mee gewerkt buiten wat schoolse projectjes om).
![]()
Wat ie print is 'Succes', hetgeen wat ik inderdaad printte de eerste keer dat ik m'n code runde. Daarna code gewijzigd, en dat pakt ie potverdomme niet. Waarom doet ie dat niet? WAAROM? Eclipse restarten geeft niet, hij blijft potverdomme m'n oude code runnen!
Gvd, als Eclipse van vlees en bloed was zou ik z'n bloed drinken en z'n vlees aan m'n hond voeren.
heb nu een leesbril van een euro op, zie geen fl**ker , mat kom er is in zie ik tenminste een fl**ker...

mijn keel is een mengeling van schuurpapier en scheermesjes, krijg geen hap door mijn keel
gg gains![]()

Hihi :s sorry voor de wilde nacht :$