MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vial legit bold (volgens de experts in nep echt coïtusty) en nu weet ik niet wat ik ermee moet omdat te weinig voor 1 kuur :S

Had al ruim 4 maanden een blessure aan me linker onderarm en die was eindelijk zowat over. Gister moest ik effe een vriend helpen bij bench press, omdat hij de stang niet omhoog kreeg en toen is terug erin geschoten.

Vandaag merkte ik gewoon weer dat het weer bij af was, great...

:fuu:

Vandaag al zo tyfusveel werk gedaan en ik moet nog een hoop doen + nog een maaltijd koken, en wekker gaat om 7:00 weer. :l

En ondertussen post ik op DBB. ****ing genius.

t**fus Eclipse doet niet wat ie moet doen. Zijn er experts in de ontwikkeling van software met Eclipse aanwezig? Ik moet wat call graphs genereren voor m'n thesis, maar Eclipse weigert dienst. Ik heb de volgende paar regels code:
2vjbp21.png

En m'n console geeft dit terug (merk ook op dat er een uitroepteken staat bij m'n project, waar de **** komt dat uitroepteken toch vandaan? hoe zie ik dat? ik haat Eclipse namelijk en ik heb er nooit echt mee gewerkt buiten wat schoolse projectjes om).
htagc0.png

Wat ie print is 'Succes', hetgeen wat ik inderdaad printte de eerste keer dat ik m'n code runde. Daarna code gewijzigd, en dat pakt ie potverdomme niet. Waarom doet ie dat niet? WAAROM? Eclipse restarten geeft niet, hij blijft potverdomme m'n oude code runnen!

Gvd, als Eclipse van vlees en bloed was zou ik z'n bloed drinken en z'n vlees aan m'n hond voeren.

Hmm getxxl , probeer eens pindakaas erop te smeren?

Uitroepteken staat er meestal als er ergens in je code een waarschuwing of broken link voorkomt tijdens builden.

Clean project helpt meestal al.

---------- Toegevoegd om 07:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:02 ----------

Anders pindakaas inderdaad :D

C:/Users/bloembollen/msc-eclipse-workspace

Well, there's your problem :roflol:

t**fus Eclipse doet niet wat ie moet doen. Zijn er experts in de ontwikkeling van software met Eclipse aanwezig? Ik moet wat call graphs genereren voor m'n thesis, maar Eclipse weigert dienst. Ik heb de volgende paar regels code:
2vjbp21.png

En m'n console geeft dit terug (merk ook op dat er een uitroepteken staat bij m'n project, waar de **** komt dat uitroepteken toch vandaan? hoe zie ik dat? ik haat Eclipse namelijk en ik heb er nooit echt mee gewerkt buiten wat schoolse projectjes om).
htagc0.png

Wat ie print is 'Succes', hetgeen wat ik inderdaad printte de eerste keer dat ik m'n code runde. Daarna code gewijzigd, en dat pakt ie potverdomme niet. Waarom doet ie dat niet? WAAROM? Eclipse restarten geeft niet, hij blijft potverdomme m'n oude code runnen!

Gvd, als Eclipse van vlees en bloed was zou ik z'n bloed drinken en z'n vlees aan m'n hond voeren.

Whahaahha sukkeltje. Je staat voor lul op internet. Iedereen denkt nu dat je een ictkneusje bent omfg wat een flater!!!!

blessure aan me bovenbeen aanhechting is back :/

mijn keel is een mengeling van schuurpapier en scheermesjes, krijg geen hap door mijn keel :(

gg gains :sad:

Italiaanse maatpak past niet meer.
Gainzzz

ik probeer hier mijn dagelijkse kcal te stampen, mijn keel is in zwaar protest

Terug
Naar boven