Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag naar de orthodontist. Blehh

pics van mond?

Jongens niet nodig, maar toch bedankt! Heb 4 jaar een beugel gehad maar nu is dat stangetje achter mijn tanden los gegaan gisteren, snij de hele tijd mijn tong eraan. Echt irritant.

Jongens niet nodig, maar toch bedankt! Heb 4 jaar een beugel gehad maar nu is dat stangetje achter mijn tanden los gegaan gisteren, snij de hele tijd mijn tong eraan. Echt irritant.

bij mij is dat ding een jaar geleden ook los gegaan. Heb m er toen zelf uit gehaald en niet meer terug gegaan :roflol:

Als je gewoon je muil houdt dan beweegt je tong niet en kun je hem ook niet snijden aan dat stangetje! Dus.

• Like
Waarderingen: mat
bij mij is dat ding een jaar geleden ook los gegaan. Heb m er toen zelf uit gehaald en niet meer terug gegaan :roflol:

Bij mij ook al een paar jaar boven en onder volgens mij. nu staan tanden weer wat schever maar vond die overdreven rechte look na die beugel toch niet mooi

Bij mij ook al een paar jaar boven en onder volgens mij. nu staan tanden weer wat schever maar vond die overdreven rechte look na die beugel toch niet mooi

zo´n klein k*t draadje vervangen gaat je wss dan weer 300 knaken kosten.

Heb dat draadje er ook eens uitgehaald toen die los zat. Voelde wel raar de dag erna. Had dat draadje wel bewaard en was naar de ortho gegaan daarna.

Nu zit een kant weer een beetje los

Dat kan gebeuren als je teveel piemols in één keer in je mond stopt! huh wat?

Snap echt niet hoe dat los kan gaan bij jullie, nooit problemen mee gehad

Die van mij ging non stop los (achter boventanden). Na 2 a 3 weken al. Heb hem er nu 2 jaar uit (zelf eraf getrokken toen hij los zat) en sindsdien geen nieuwe laten aanpraten ook al deed de tandarts zn best. Mn tanden zijn in die 2 jaar niet schever gaan staan dus vind het wel best.

slechte tandartsen precies...

Nee joh xD 80 euro vroegen ze er bij mij voor. Al teveel geld voor zo'n kansloos k*t draadje. Maar 300???

Terug
Naar boven