Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee joh xD 80 euro vroegen ze er bij mij voor. Al teveel geld voor zo'n kansloos k*t draadje. Maar 300![]()
Of m'n moeder in het geval van die 80 euro 
Ik had eigenlijk stiekem een beetje gehoopt dat mijn verzekering dat zou betalen voor meOf m'n moeder in het geval van die 80 euro
![]()
Geen idee, ik zat toen nog bij mn ouders in de verzekering en hield me niet daarmee bezig. Moet je gewoon ff checken bij je verzekering op hun site.

Ik had eigenlijk stiekem een beetje gehoopt dat mijn verzekering dat zou betalen voor meOf m'n moeder in het geval van die 80 euro
![]()
Nee joh xD 80 euro vroegen ze er bij mij voor. Al teveel geld voor zo'n kansloos k*t draadje. Maar 300![]()
ligt er denk ik aan of je je draadje nog hebt of kwijt ben
Ik had de mijne niet meer.
Nee. Want een tampondraadje heeft nog nut in tegenstelling tot dat beugeldraadje.
ja ik heb net gebeld met mijn verzekering. Ik hoef geen orthodontie kosten te betalen omdat ik geboren ben met een afwijking in mijn mond.. blijkbaar.
Geen flauwe grapjes aub

als je erover nadenkt is het best ziek wat artsen allemaal kunnentoen ik geboren was dan he! En dat hebben ze toen wel weer gemaakt dus nu ben ik gewoon normaal.
als je erover nadenkt is het best ziek wat artsen allemaal kunnen
Je trekt wel flinke conclusies!toen ik geboren was dan he! En dat hebben ze toen wel weer gemaakt dus nu ben ik gewoon normaal.
HEY!