AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoezo agressie?
Dat gedoe en dat getroll van jou toch altijd. je hebt geen idee waar je over praat man mr. smartass.
maarja het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.

Hoezo agressie?
Dat gedoe en dat getroll van jou toch altijd. je hebt geen idee waar je over praat man mr. smartass.
maarja het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

joh

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
Hoezo aan de drugs?

Ik voel me gewoon niet zo lekker na het eten van vanmiddag. IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

Goed topic

Hoezo aan de drugs?

Ik voel me gewoon niet zo lekker na het eten van vanmiddag. IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

:roflol:

He's got you :p

Hoezo aan de drugs?

Ik heb ook dat soort klachten. Klachten mij gans de dag verloren poepen gelijk alles wat ik eet er doorvalt met alle negatieve gevolgen van dien !

Dus jij komt géén 5 tot 8 kilo VVM meer aan?
Nee waarschijnlijk niet. Maar dat is sowieso al persoonlijk per persoon. Misschien voor sommigen meer of minder. Dit is echter een gemiddelde van wat mogelijk is. De hoeveelheid droge spiermassa (FFM – Fat Free Mass) zal per individu verschillend zijn.

all these epic quotes:roflol:

Sharelatex down. Hoe moet ik nu verder schrijven aan m'n bloembollen boek???

anus is er weer, erg jammer was net zo rustig hier..

Ziek mooi meisje in yoga pants, cup c en sick sexy truitje dat me aan spreekt toen ik in auto wilde stappen of ze stukje mee mocht rijden ( c63 mag)

Dacht zal wel 16/17 zijn met wat jonger ogender koppie, stukje mee rond gereden, meisje dik enthousiast. Op gegeven moment gevraagd hoe oud ze was, zei ze: 12 (ja maar wel bijna 13 hoor)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelijk maar terug gebracht :roflol:

Wat is er met de jeugd van tegenwoordig zeg :o

En chick die ik probeer te regelen die gaat zeuren dat een range rover mooier is dan die mercedes.

ja die meme is wel treffend voor hoe wij ons ook voelen na dit bericht

gast

Terug
Naar boven