MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Volgende keer misschien toch maar voor de middelbare school gaan staan in plaats van de basisschool als je chicks van 16 op wilt pikken.

Of je gaat verdomme eens chicks van 18+ proberen te hosselen, je bent 24 man. :roflol:

Teveel pwo op, kan niet slapen :o

Ziek mooi meisje in yoga pants, cup c en sick sexy truitje dat me aan spreekt toen ik in auto wilde stappen of ze stukje mee mocht rijden ( c63 mag)

Dacht zal wel 16/17 zijn met wat jonger ogender koppie, stukje mee rond gereden, meisje dik enthousiast. Op gegeven moment gevraagd hoe oud ze was, zei ze: 12 (ja maar wel bijna 13 hoor)

http://themostfunyoullneverhave.files.wordpress.com/2014/01/disgusted-oh-god-why-text-l.png

Gelijk maar terug gebracht :roflol:

Wat is er met de jeugd van tegenwoordig zeg :o

En chick die ik probeer te regelen die gaat zeuren dat een range rover mooier is dan die mercedes.

wrm zou je dat posten???

er bleef vanavond een kip tussen mn voeten inlopen, 2x bijna op mn bek gegaan. k*tkip.

Red bull (of koffie) 's avonds om 6 uur... Meestal gaat het nog goed maar gisteren niet

Hier op kantoor is er weer eentje aan het boren in de betonnen muur, nice. Verder zitten er weer een paar gasten veel te ****ing veel te ouwehoeren. Echt strontirritant.

Aandacht, zijn ouders negeren hem. Hier op dbb heeft hij tenminste nog negatieve aandacht.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Hier op kantoor is er weer eentje aan het boren in de betonnen muur, nice. Verder zitten er weer een paar gasten veel te ****ing veel te ouwehoeren. Echt strontirritant.

Ben jij zo iemand die zoveel mogelijk werk op een dag probeert te verrichten ofzo?

Over 10 minuten begint het foute uur weer. Veel plezier!

Als die zeiksnor hier aan de andere kant van de kamer niet eens snel kapt met zeuren zit ik over 10 minuten weer in de bus naar huis

Aandacht, zijn ouders negeren hem. Hier op dbb heeft hij tenminste nog negatieve aandacht.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ben jij zo iemand die zoveel mogelijk werk op een dag probeert te verrichten ofzo?

Nou, soms wel. Want dan studeer ik gewoon binnen de afgesproken periode af, dat zou me echt rete fijn lijken namelijk.

Hoop gejank van 's morgens vroeg en me schouder doet nog steeds pijn.

bleh

Volgende keer misschien toch maar voor de middelbare school gaan staan in plaats van de basisschool als je chicks van 16 op wilt pikken.

Of je gaat verdomme eens chicks van 18+ proberen te hosselen, je bent 24 man. :roflol:

Was met vrienden in park aan t chillen niet bij een school :roflol:

Terug
Naar boven