- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
c63 amg en chick meenemen? Eerder snokken in je yaris van je moeder voor de schoolpoort
Hahahahahahhahahahaha potverdomme bahahhaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
c63 amg en chick meenemen? Eerder snokken in je yaris van je moeder voor de schoolpoort

Ziek mooi meisje in yoga pants, cup c en sick sexy truitje dat me aan spreekt toen ik in auto wilde stappen of ze stukje mee mocht rijden ( c63 mag)
Dacht zal wel 16/17 zijn met wat jonger ogender koppie, stukje mee rond gereden, meisje dik enthousiast. Op gegeven moment gevraagd hoe oud ze was, zei ze: 12 (ja maar wel bijna 13 hoor)
http://themostfunyoullneverhave.files.wordpress.com/2014/01/disgusted-oh-god-why-text-l.png
Gelijk maar terug gebracht
Wat is er met de jeugd van tegenwoordig zeg
En chick die ik probeer te regelen die gaat zeuren dat een range rover mooier is dan die mercedes.

Hier op kantoor is er weer eentje aan het boren in de betonnen muur, nice. Verder zitten er weer een paar gasten veel te ****ing veel te ouwehoeren. Echt strontirritant.
Hier op kantoor is er weer eentje aan het boren in de betonnen muur, nice. Verder zitten er weer een paar gasten veel te ****ing veel te ouwehoeren. Echt strontirritant.
Over 10 minuten begint het foute uur weer. Veel plezier!
Aandacht, zijn ouders negeren hem. Hier op dbb heeft hij tenminste nog negatieve aandacht.
---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Ben jij zo iemand die zoveel mogelijk werk op een dag probeert te verrichten ofzo?
Volgende keer misschien toch maar voor de middelbare school gaan staan in plaats van de basisschool als je chicks van 16 op wilt pikken.
Of je gaat verdomme eens chicks van 18+ proberen te hosselen, je bent 24 man.![]()

er bleef vanavond een kip tussen mn voeten inlopen, 2x bijna op mn bek gegaan. k*tkip.