Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

'k Voel me de hele dag echt al ****ing duf. Goed geslapen, goed gegeten, weekend zijn rustdagen dus niet getraind, maar alsnog heb ik al de hele dag amper genoeg energie om op m'n benen te staan. Hopen dat het voor een dagje is en dat ik morgen gewoon weer kan knallen in de gym.

Was je niet ook al ziek geworden tijdens je training? Misschien even een dagje lekker niks doen en kippensoep eten? ofzowww

Was je niet ook al ziek geworden tijdens je training? Misschien even een dagje lekker niks doen en kippensoep eten? ofzowww
Mja dat was donderdag, vrijdag gewoon eigenwijs geweest en alsnog voluit gaan trainen - wat zowaar goed ging en waarna ik me kiplekker voelde. Gisteren wel wat hoofdpijn maar voor de rest nergens last van. En vandaag opeens echt nergens energie voor. Gisteren en vandaag eigenlijk helemaal niks uitgevoerd naast naar een familieverjaardag toegaan. Voor de rest alleen maar in de tuin gelegen dus het is niet alsof ik een heel actief weekend heb gehad ofzo.. nouja, we komen er morgen wel achter hoe het gaat haha.

Benen moeten scheren ivm kinesiotape ivm blessure.
Heb nu een broek aan, ga dood van de jeuk bij elke beweging :(
Nu snap ik waarom geen broek de beste broek is

Ja, maar m'n project is volledig autonoom en ze vinden het helemaal prima als je gewoon thuis werkt.

Edit: gvd, het is zondag kom ik net achter :roflol:

*brovuist*

Dat is toch gewoon echt de ware leef, werken wanneer je wilt, waar je wilt, zonder dat ze er ook maar iets van vinden. Bij deze ga ik vannacht werken en neem ik morgen heel de dag vrij.

Ray is weer boos door een stom grapje :(

wat is er gebeurd mat?

Net zoals jij, het forum gebruik van mij zo vervelend mogelijk te maken....
snel scheld me weer uit..........

Verveel

"Iemand" had een grapje gemaakt door Ray z'n ava te bewerken, maar die "iemand" staat 1 kaart verwijderd van een permban en toen kwam die bewerkte ava per ongeluk in mijn profiel terecht en werd Ray boos op mij ipv op "iemand" :(

"Iemand" had een grapje gemaakt door Ray z'n ava te bewerken, maar die "iemand" staat 1 kaart verwijderd van een permban en toen kwam die bewerkte ava per ongeluk in mijn profiel terecht en werd Ray boos op mij ipv op "iemand" :(

OO dank je, Tatt dus, zie je nou wat voor een achterlijke achterbakse gebruiker dit is..
en jij stond natuurlijk vooraan om het te doen voor u'm..

bij deze report ik jullie beiden..........

Iemand anders gebruiken zodat jij geen kaart krijgt , de t*fus zeg.........

OO dank je, Tatt dus, zie je nou wat voor een achterlijke achterbakse gebruiker dit is..

haal die zand uit je vagina.

BAh..
verlaag ik me tot jullie niveau...

nvm..

bij deze report ik jullie allemaal de moeder

Shit :o

Terug
Naar boven