Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in b4 hoody die verder squat bij 20x100x ergere hoofdpijn![]()
Wou nog een cheesy inkoppertje maken over 't gokken, alleen niet gedaan omdat ik de feels herken met poker.
Breng me niet in de verleiding, potverdomme.

Fuark vond het eerst niet zo erg dat het gedaan is met m'n vriendin maar laatste week denk ik er 24/7 aan.
(wss ook wel omdat ik examens heb en m'n leven niet zo spannend is nu)
![]()
ja
nee

1155 euro verloren op de roulette, ****ing 10% kans en ik heb m weer![]()
nee, dat is onmogelijk (tenzij je unlimited funds en een unlimited roulette hebt).Je gaat toch niet beweren dat je een "winning" strategy op de roulette hebt hé?
Bij unlimited funds hoef je nirt meer te gokken je hebt immers al oneindig veel geld

precies jaPunt is dan wel dat je het geld moet hebben om uiteindelijk te winnen, en op tijd moet stoppen weerniet echt, sta nog 150 euro in de plus, en verdien ook dit dipje weer terug. Voor elke losing streak is er bij n->oneindig een evenwaardige winningstreak
stond op 4k, nu nog 3k over![]()

Maar dan kun je nog wel unlimited gokken met de unlimited funds die je hebt voor unlimited fun.Bij unlimited funds hoef je nirt meer te gokken je hebt immers al oneindig veel geld