XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is alleen maar goed, laat die bitches wachten

..................... studie.
Ik werd gister gebeld door school. Heee, je bent vast druk met afstuderen en met je herkansingvak. Nou hebben wij een fout ontdekt in je cijferlijst. Je hebt namelijk 2 jaar geleden onterecht vrijstelling gekregen. Dus we bieden je de mogelijkheid om het vak nu nog te halen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, lekkere fout door school.
Ben er helemaal klaar mee. Hopelijk haal ik alles in 1x en ben ik er over 2 maanden helemaal vanaf. :mad:
Zit ook al bijna 10 dagen te wachten op feedback van mijn scriptie, wat ik afgelopen maandag zou krijgen.
t**fus t**fus t**fus, hogeschool rotterdam

Ik kreeg elke keer nieuwe verbeterpunten op mijn scriptie terwijl dat niet eens veranderd was.

Nee klaar

..................... studie.
Ik werd gister gebeld door school. Heee, je bent vast druk met afstuderen en met je herkansingvak. Nou hebben wij een fout ontdekt in je cijferlijst. Je hebt namelijk 2 jaar geleden onterecht vrijstelling gekregen. Dus we bieden je de mogelijkheid om het vak nu nog te halen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, lekkere fout door school.
Ben er helemaal klaar mee. Hopelijk haal ik alles in 1x en ben ik er over 2 maanden helemaal vanaf. :mad:
Zit ook al bijna 10 dagen te wachten op feedback van mijn scriptie, wat ik afgelopen maandag zou krijgen.
t**fus t**fus t**fus, hogeschool rotterdam

Was het een docent die belde?
Ik zou de examencommissie een officiële brief sturen.
Foutieve vrijstelling is niet jouw schuld.

(had ik eerder geweten dat er een examencommissie was, had mij dat ook 3 extra vakken gescheeld...zij hadden het destijds in hun curriculum niet opgenomen. Ik dacht dat ik mijn diploma-uitreiking kwam aanvragen bleek ik 3 vakken gemist te hebben).

Ik dacht dat alle trajectcontrole op de a12 was uitgeschakeld, blijkbaar niet. Traject wat ik iedere dag neem. Vandaag 2 boetes binnen, 12 en 13 mei, 50 en 60 euro. Volgens mij heb ik daar afgelopen weken vaker harder gereden. Wordt weer leuk.

Ik dacht dat alle trajectcontrole op de a12 was uitgeschakeld, blijkbaar niet. Traject wat ik iedere dag neem. Vandaag 2 boetes binnen, 12 en 13 mei, 50 en 60 euro. Volgens mij heb ik daar afgelopen weken vaker harder gereden. Wordt weer leuk.

I feel u bro. Vanochtend ook een boete binnengekregen. Trajectcontrole bij Maarssen, van afgelopen zondagochtend om 07:00, terug van een feest :o Gelukkig reed een vriend dus hij betaalt :D Ook €60,-

kou gevat

potverdomme airco

grrr :mad:

Al een paar dagen bezig om een degelijk nieuw training schema te maken. Lukt voor geen reet.
Iemand een goede 3/4 day split met veel compounds.. voor in de cut?

Maandag: Borst, rug, schouders, bi's en tri's
Dinsdag: Benen, kuiten en core
Donderdag: Borst rug, schouders bi's en tri's
Vrijdag: Benen, kuiten en core

Zo iets ? Hoody heb jij een voorbeeld van je trainingschema?

Day 1 + 3 UB
Barbell Bench Press
Incline Dumbell Pres
T-Bar Row
Lat pulldown
Overhead press
barbell Curl
skull crusher

Day 2 + 4
Squat
Deadlift
Leg press
Leg curl
calf extension

Laatst bewerkt:
potverdomme t*ring mods op bodybuilding.com bannen alle coole mensen. Geen reet aan zo.

RIP kronexx

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al een paar uur rugkramp/spierpijn :mad:

Niet lekkere spierpijn, maar de pijnlijke variant :(

Sergio mother****ing Ramos verpest mijn dag met z'n kopbal.

Terug
Naar boven