- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kreeg elke keer nieuwe verbeterpunten op mijn scriptie terwijl dat niet eens veranderd was.
..................... studie.
Ik werd gister gebeld door school. Heee, je bent vast druk met afstuderen en met je herkansingvak. Nou hebben wij een fout ontdekt in je cijferlijst. Je hebt namelijk 2 jaar geleden onterecht vrijstelling gekregen. Dus we bieden je de mogelijkheid om het vak nu nog te halen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, lekkere fout door school.
Ben er helemaal klaar mee. Hopelijk haal ik alles in 1x en ben ik er over 2 maanden helemaal vanaf.
Zit ook al bijna 10 dagen te wachten op feedback van mijn scriptie, wat ik afgelopen maandag zou krijgen.
t**fus t**fus t**fus, hogeschool rotterdam
Ik dacht dat alle trajectcontrole op de a12 was uitgeschakeld, blijkbaar niet. Traject wat ik iedere dag neem. Vandaag 2 boetes binnen, 12 en 13 mei, 50 en 60 euro. Volgens mij heb ik daar afgelopen weken vaker harder gereden. Wordt weer leuk.
Gelukkig reed een vriend dus hij betaalt
Ook €60,-Airco nu al aan?
Neem er dan gelijk een verkoelende drank bij, f**got.
Al een paar dagen bezig om een degelijk nieuw training schema te maken. Lukt voor geen reet.
Iemand een goede 3/4 day split met veel compounds.. voor in de cut?
Al een paar dagen bezig om een degelijk nieuw training schema te maken. Lukt voor geen reet.
Iemand een goede 3/4 day split met veel compounds.. voor in de cut?
potverdomme t*ring mods op bodybuilding.com bannen alle coole mensen. Geen reet aan zo.
RIP kronexx
http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10311281_822090157819795_80944568_n.jpg