XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Of jij iets mist, jazeker mis jij wat...

Nou ja weer EDIT deze post er niet Auto in..
gaat lekker........

Denk dat het tijd is dat jij eens hulp gaat zoeken Ray, je episodes komen nu steeds frequenter voor. Stoort het je niet dat je geen idee hebt van wat er daarjuist is gebeurd?

Nuja, mij niet gelaten hoor, je gaat waarschijnlijk toch weer gek lopen doen omdat ik dit juist zeg. :rolleyes:

Denk dat het tijd is dat jij eens hulp gaat zoeken Ray, je episodes komen nu steeds frequenter voor. Stoort het je niet dat je geen idee hebt van wat er daarjuist is gebeurd?

Nuja, mij niet gelaten hoor, je gaat waarschijnlijk toch weer gek lopen doen omdat ik dit juist zeg. :rolleyes:

Nee hoor.
ik was serieus even vergeten dat jij ook een fan van XXL was..

dus ik begrijp je actie nu iets beter,...
ook al was het totaal onnodig, de actie die je heb ondernomen...

verder vind ik het nog steeds jammer dat het zo heb moeten lopen...
overigens ben Jij wel de laatste wr ik naar luister, kan ik er ook nog wel eentje, ga in de les bij EricR m een betere moderator te worden aangezien je nog een hoop te leren heb...

Nee hoor.
ik was serieus even vergeten dat jij ook een fan van XXL was..

dus ik begrijp je actie nu iets beter,...
ook al was het totaal onnodig, de actie die je heb ondernomen...

verder vind ik het nog steeds jammer dat het zo heb moeten lopen...
overigens ben Jij wel de laatste wr ik naar luister, kan ik er ook nog wel eentje, ga in de les bij EricR m een betere moderator te worden aangezien je nog een hoop te leren heb...

the saga continues :popcorn:

Nee , ik neem aan dat Sayer er ook wel klaar mee is,
ik in ieder geval wel even...

Ik heb zeker weer wat gemist ?
ik snap u'm niet Hoody
blush.png

Jezus een 3 jarig eigenwijs meisje op bed leggen. Geduld voor nodig. Vooral omdat haar favoriete **** knuffel nijntje onvindbaar is.

:roflol:

t*fus nijntje

Nee , ik neem aan dat Sayer er ook wel klaar mee is,
ik in ieder geval wel even...

Ik heb zeker weer wat gemist ?
ik snap u'm niet Hoody
blush.png

Ja ik ben geboren zonder gehemelte en zonder huig maar dat hebben ze toen wel gemaakt dus in principe heb ik een nep gehemelte en een nep huig. En dat vind hoody fascinerend

Vanmorgen van de trap gevallen. De restjes pizza van de avond ervoor tegen de muren en al heel de dag pijn in mijn rechter glute :(

('gewoon' de laatste trede overgeslagen en kei hard tegen de grond geflikkerd vanaf een halve meter hoogte :roflol: Hoezo retarded)

Vanmorgen van de trap gevallen. De restjes pizza van de avond ervoor tegen de muren en al heel de dag pijn in mijn rechter glute :(

('gewoon' de laatste trede overgeslagen en kei hard tegen de grond geflikkerd vanaf een halve meter hoogte :roflol: Hoezo retarded)

Hehe ik op die manier vorig jaar mn sleutelbeen gebroken. Al tijdens t vallen dacht ik Dit is zo ontzettend stom....

:D

Flitste je leven niet aan je voorbij ?

:D Nee. Hopelijk zou de conclusie dan anders zijn.

gisteren zag ik op badoo dat ik nieuwe bezoeker had vrij lekker wijf woont vlak in me geburen blijkbaar.
Ik haar foto geliked,
kreeg ik van morgen berichtje: merci alles goed?
antwoord ik van ja: weekend en mooi weer...enzo, ga je opstap vanavond?
moet ik memberschip activeren anders duurt het 24uur eer men reactie geplaatst word in haar box.
Is pas zondag beetje dom dan, klote afzetters :(

Terug
Naar boven