AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

pls respond

know that feel, had zaterdag mn phone gekocht, zondag kwam het nieuwsbericht uit :fuu: Ga m verpatsen aan mn zusje met 70 euro verlies en terug android kopen dan maar :(

nvm

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:
Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Everything_went_better_than_expected.png

Wel de waarheid chris.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Wel de waarheid chris.
GVD moet ik weer de deur uit ik ben net terug van boodschappen :o

k*t...

Allemaal nieuwsartikelen over hoe Elliot Rodger verslaafd was aan creatine en hoe dat de oorzaak misschien wel is geweest voor zijn killing spree.

Ik zou potverdomme een artikel kunnen schrijven over een avondje stevig tafelen bij de wok en alle horror toiletverhalen die daarop volgen en het zou nog 10x betere journalistiek zijn dan wat deze extreem geretardeerde debiele achterlijke mong*len schrijven.

Media not even once.

Allemaal nieuwsartikelen over hoe Elliot Rodger verslaafd was aan creatine en hoe dat de oorzaak misschien wel is geweest voor zijn killing spree.

Ik zou potverdomme een artikel kunnen schrijven over een avondje stevig tafelen bij de wok en alle horror toiletverhalen die daarop volgen en het zou nog 10x betere journalistiek zijn dan wat deze extreem geretardeerde debiele achterlijke mong*len schrijven.

Media not even once.

****ing triest :roflol: :roflol:

http://www.dailymail.co.uk/news/art...-body-building-drug-creatine-quest-women.html

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Side effects of Creatine can include “weight gain, muscle cramps, muscle strains and pulls, stomach upset, diarrhea, dizziness, high blood pressure, liver dysfunction, and kidney damage,” according to the University of Maryland Medical Center.
It is also understood that it can cause mood swings and depression. Bodybuilders have reported getting angry easily and hyper in online forums on the Bodybuilding.com website, where Rodger regularly contributed.

:roflol: :roflol:

creatine is evil

dat creatine rage

Creatine meest besproken supps ooit...

Media not even once.

:roflol:

Wel de waarheid chris.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Wel de waarheid chris.
GVD moet ik weer de deur uit ik ben net terug van boodschappen :o

k*t...

Waarom doe je zo onaardig tegen mij ?
Voelt echt rot om dit van jou te horen, besef je wel wat dit met mensen doet...

Terug
Naar boven