MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Squat 20x180
BP 20x 120
DL 20x210

tumblr_mbasb0PpKl1qd4k1l.gif

vanavond even op mn gemakje lezen

nvm

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:
Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

http://soshable.com/wp-content/uploads/2010/09/Everything_went_better_than_expected.png

lol smeerlappen, als je een idioot bent die nooit verder kijkt dan zijn neus lang is ben je lekker 100 euro kwijt:roflol:

From: Angelus
To: klantenservice@kijkshop.nl
Subject: RE: Aanvraag retourformulier, ordernummer x
Date: Wed, 28 May 2014 14:53:32 +0000

Beste,

U zegt dat het artikel niet in gebruik genomen mag zijn, maar op uw website staat letterlijk:
"Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden."

Ik heb nog geen software gedownload maar ik heb wel het apparaat aangezet, de configuratieprocedure gevolgt en daarna enkele keren gebruikt om te bellen en om berichten te versturen. Dit is een redelijk gebruik om te kunnen beoordelen of ik het product wens te behouden en voldoet dus aan de voorwaarden.

mvg
Angelus

From: klantenservice@kijkshop.nl
To: Angelus
Date: Wed, 28 May 2014 16:45:19 +0200

Geachte heer/mevrouw,

U heeft per e-mail een retourformulier aangevraagd voor het per post retourneren van (een deel van) uw internetbestelling. Let wel; het artikel mag niet in gebruik genomen zijn. Er mogen dus geen installaties / downloads van software hebben plaatsgevonden. Hier zal uitvoerig op worden gecontroleerd.

U dient als volgt te werk te gaan:

-> vul het retourformulier volledig in;

-> verpak (het deel van) uw te retourneren internetbestelling in een deugdelijke verpakking (stevige omdoos) en sluit het retourformulier en de originele pakbon/factuur bij;

-> verstuur het geheel voldoende gefrankeerd retour aan:

Kijkshop.nl

T.a.v. retouren internet x

Hootkamp 8

5321 JT Hedel

Nadat uw order correct is ontvangen en gecontroleerd zullen wij afhankelijk van uw wens u het juiste artikel toesturen of (een deel van) het orderbedrag terug storten op uw rekening.

Let op: U bent zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren van de retourzending. Bij onvoldoende frankering zal uw retourzending niet bij Kijkshop.nl arriveren en is het risico voor u. Bewaart u altijd het bewijs van verzending.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kijkshop.nl

Van: Angelus
Verzonden: woensdag 28 mei 2014 16:39
Aan: klantenservice
Onderwerp: RE: Aanvraag retourformulier, ordernummer x

Beste,

Ik wil ook geen gebruik maken van de 16 dagen omruilgarantie maar van mijn wettelijke herroepingsrecht. Dit is voor elk product van toepassing.

mvg

Angelus

Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Bij levering van diensten:
Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

From: klantenservice@kijkshop.nl
To: Angelus
Date: Wed, 28 May 2014 15:44:50 +0200

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hanteren wij geen 16 dagen omruil garantie op mobiele telefonie en tablets.

Dit staat ook in de specificaties op onze website beschreven.

Het spijt ons, u niet beter te kunnen berichten.

Vertrouwende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht

Met vriendelijke groet,

Kijkshop BV

Tel.: 0418-512345

Fax: 0418-515985

je gaat genaaid worden angelus.
kijkshop tyfuswinkel, mijn oude telefoon was uit het niks stuk gegaan. ik dus naar die winkel gaan want het zat nog in de garantieperiode. Krijg ik een berichtje dat het dikke waterschade was en dat de garantie het niet dekt.
Ik thuis samen met mijn pa die daar wel handig is dat ding uit elkaar gehaald en er zat helemaal noppes aan schade. komen ze daar in die winkel mee dat het sws niet meer gedekt wordt omdat we hem zogenaamd uit elkaar gesloopt zouden hebben en hun reparatieteam oid het wel beter weet.

heel die winkel bij elkaar gescholden en sindsdien nooit meer iets bij de kijkshop gekocht

je gaat genaaid worden angelus.
kijkshop tyfuswinkel, mijn oude telefoon was uit het niks stuk gegaan. ik dus naar die winkel gaan want het zat nog in de garantieperiode. Krijg ik een berichtje dat het dikke waterschade was en dat de garantie het niet dekt.
Ik thuis samen met mijn pa die daar wel handig is dat ding uit elkaar gehaald en er zat helemaal noppes aan schade. komen ze daar in die winkel mee dat het sws niet meer gedekt wordt omdat we hem zogenaamd uit elkaar gesloopt zouden hebben en hun reparatieteam oid het wel beter weet.

heel die winkel bij elkaar gescholden en sindsdien nooit meer iets bij de kijkshop gekocht

hij is niet stuk, vind m gewoon k*t omdat geen whatsapp meer op windowsphone en beperkt aantal andere apps, kunnen niet anders dan mn geld teruggeven:)

Gewoon blijven doorgaan. Op een gegeven moment wijzen ze je toch niet meer de deur omdat irritant klootzakje dat maar door blijft gaan. En we weten allemaal heel goed dat jij daar goed in bent.

Beetje jammer dat je je in zo'n situatie soms als een ongelooflijke t*ring lijer moet gedragen om te krijgen waar je recht op hebt. such is life

kreeg vandaag weer een kaartje van mn oma

bijna iedere week krijg ik er een, volgens mij maakt ze zich enorme zorgen om mij ???

Waarom zou dat geen zin hebben. Is toch super lief/leuk dat ze je zoveel kaartjes stuurt?

ja. Normaal wel maar niet als ze 1 per week stuurt. Ze maakt zich volgens mij enorme zorgen... :( Ik weet niet wat mn ouers haar vertellen maar die zijn erg goed in overdrijven

Terug
Naar boven