XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja. Normaal wel maar niet als ze 1 per week stuurt. Ze maakt zich volgens mij enorme zorgen... :( Ik weet niet wat mn ouers haar vertellen maar die zijn erg goed in overdrijven

'Ja en hij drinkt van die shakes en gebruikt creatine, gooit water over het tafelkleed heen. Helemaal gek geworden'

kreeg vandaag weer een kaartje van mn oma

bijna iedere week krijg ik er een, volgens mij maakt ze zich enorme zorgen om mij ???

Moet je blij mee zijn.
Mijn Oma was niet blij dat ik geboren werd en het contact is altijd van mij uit gegaan.

Verder heb ik geen Opa of Oma gehad behalve deze die mij niet wilde.
Life's hard, deal with it ;)

Oortjes weer stuk en de mic van mn headset is ook stuk

Enge is dus dat mss de hele gym meegenoten heeft van mn muziek, aangezien het vercrackt over mn oortjes ging en via phonespeakers :roflol: En ik hoor dat niet dus dat maakt t vrij awkward...

Moet je blij mee zijn.
Mijn Oma was niet blij dat ik geboren werd en het contact is altijd van mij uit gegaan.

Verder heb ik geen Opa of Oma gehad behalve deze die mij niet wilde.
Life's hard, deal with it ;)
Heb nog 1 opa die volgens mij net aan weet dat ik besta, en m'n ouders geven geen **** om me :roflol:

Cameratas die ik 4 maanden geleden voor 110 euro gekocht heb is ineens op ibood voor 45.
:(

die mijn moeder aan je betaald heeft voor smash

wait wut..
Was trouwens nog steeds niet gelukt met die call graphs. Die output sloeg echt nergens op, m'n begeleider kon er ook niks van maken. Kwartiertje googlen en hij had een alternatief gevonden gebaseerd op Node.js wat binnen nog geen 5 minuten helemaal werkte :roflol: Hoef er slechts een paar kleine tweaks aan te maken.

Heb nu alleen wel een ****ing maand weggegooid waardoor ik vertraging op heb gelopen.

Was trouwens nog steeds niet gelukt met die call graphs. Die output sloeg echt nergens op, m'n begeleider kon er ook niks van maken. Kwartiertje googlen en hij had een alternatief gevonden gebaseerd op Node.js wat binnen nog geen 5 minuten helemaal werkte :roflol: Hoef er slechts een paar kleine tweaks aan te maken.

Heb nu alleen wel een ****ing maand weggegooid waardoor ik vertraging op heb gelopen.

ach, mijn examens beginnen volgende week en ik heb het hele semester nog maar amper een boek open gehad #firstworldproblems

Terug
Naar boven