MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb nog 1 opa die volgens mij net aan weet dat ik besta, en m'n ouders geven geen **** om me :roflol:

Is de leven, heb alleen me ma nog.
Was vandaag bij haar en omdat het niet zo top met haar gaat gaf ik haar wat advies omtrent gezondheid enz en vroeg haar of ze haar kleinkind niet wilde zien opgroeien etc.
Het leven was allemaal niks en ze heb er zo geen zin in/ duidelijk.
Anyway zo was ze altijd al.

Ik ga verder, leuke dingen doen.

Dafuq, net mezelf onder de douch geschoren met zo'n scheerapparaatje op batterij, 't ding was best glibberig en er hing een verdacht geurtje aan:scratch:

Dafuq, net mezelf onder de douch geschoren met zo'n scheerapparaatje op batterij, 't ding was best glibberig en er hing een verdacht geurtje aan:scratch:

Oh oke ja maar wil toch filmpje zien anders geloof ik die 20 x 180 kilo squats niet hoor

Achja de een verteld verhaaltjes in het poehee topic en de ander post een afschrift van zijn bankrekening, en weer een ander verteld verhaaltjes over politieachtervolgingen :rolleyes:

Het is me wat dat internet!

Achja de een verteld verhaaltjes in het poehee topic en de ander post een afschrift van zijn bankrekening, en weer een ander verteld verhaaltjes over politieachtervolgingen :rolleyes:

Het is me wat dat internet!

Je en de ander post dat z'n pc een raar geluidje maakt en dat het helpt er tegen te schoppen. Vervolgens probeert hij te slaan maar slaat die met zijn grote dikke worsten vingers het verkeerde kapot

Ik kan geen enkel site vinden waar ik zeker weten een echte winny kuurtje kan bestellen ggggggrrrrrrrr

Dat gisteren iemand schade aan me auto heeft gereden en vervolgens vrolijk verder is gereden :mad:

Gelukkig heb ik nog wat onderdelen liggen.

werd wakker was nog lui, dacht blijf liggen feestdag ofzo vandaag moet er voor niets uit,
voelde wat krampjes opkomen wss ook de reden dat ik zo vroeg wakker was geworden,
moest dringend schijten dus, en nu geraak ik niet meer terug in slaap :(

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Ik kan geen enkel site vinden waar ik zeker weten een echte winny kuurtje kan bestellen ggggggrrrrrrrr

bij bol.com staat ie in reclame nu

Zojuist telefoon opgestuurd voor reparatie, wss 3 weken kwijt.
Nu heb ik een oudere telefoon als reserve gepakt, blijkt mn simkaart te klein te zijn :fuu:

welke 40k :s ;s

Gelukkig al een tijd weg bij de Rabobank. Potverdomme zeg.

Ah joh das niks, net even wezen pinnen

atm-receipt-with-a-balance-of-99-million-dollars-5462-1309453001-107.jpg

Pa en ma die shit van the iceman kijken en dat na doen en boos worden als ik zeg dat ze debiel bezig zijn :roflol:

dat alle gyms in de buurt dicht zijn vandaag :(

Dat gisteren iemand schade aan me auto heeft gereden en vervolgens vrolijk verder is gereden :mad:

Gelukkig heb ik nog wat onderdelen liggen.

dader gevonden van me schade aan me auto

het was me schoonmoeder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven