Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
dbb is 1 manier van tijdverspilling, zonder dbb zou ik nog steeds niet studeren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dbb is 1 manier van tijdverspilling, zonder dbb zou ik nog steeds niet studeren![]()
).Heb nog 1 opa die volgens mij net aan weet dat ik besta, en m'n ouders geven geen **** om me![]()
Klopt, tijdens m'n bans kwam er ook niks van (bij jou ook niet neem ik aan).

Dafuq, net mezelf onder de douch geschoren met zo'n scheerapparaatje op batterij, 't ding was best glibberig en er hing een verdacht geurtje aan![]()
Achja de een verteld verhaaltjes in het poehee topic en de ander post een afschrift van zijn bankrekening, en weer een ander verteld verhaaltjes over politieachtervolgingen
Het is me wat dat internet!

Ik kan geen enkel site vinden waar ik zeker weten een echte winny kuurtje kan bestellen ggggggrrrrrrrr
Ik kan geen enkel site vinden waar ik zeker weten een echte winny kuurtje kan bestellen ggggggrrrrrrrr
welke 40k :s ;s
Gelukkig al een tijd weg bij de Rabobank. Potverdomme zeg.
Dat gisteren iemand schade aan me auto heeft gereden en vervolgens vrolijk verder is gereden
Gelukkig heb ik nog wat onderdelen liggen.