AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijne is ook gewoon open

gym sluit 6 uur, t*fus zoooooi

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Pa en ma die shit van the iceman kijken en dat na doen en boos worden als ik zeg dat ze debiel bezig zijn :roflol:

die film is fakking gruwelijk...

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Ah joh das niks, net even wezen pinnen

atm-receipt-with-a-balance-of-99-million-dollars-5462-1309453001-107.jpg

99miljoen...soon?:(

Je en de ander post dat z'n pc een raar geluidje maakt en dat het helpt er tegen te schoppen. Vervolgens probeert hij te slaan maar slaat die met zijn grote dikke worsten vingers het verkeerde kapot

Hou je bek hou je bek hou je bek HOU potverdomme JE GODVERGETE BEK!!!111!!!!EINZ!!1!!!!!!!1!!!

dat mijn ouders op vakantie gaan en ik een week lang mijn moeder moet missen :(

ha

Laatst bewerkt:
Pffff wil op reis

2x wakker worden..
Dromen waar ik geen fck van snap..

Wat een t*fus dag zeg.

Maak je wekenlang werkdagen van 12 tot 16 uur (waarvan hooguit 7,5 betaald), en daar krijg je alleen maar een hoop stront voor terug. Nu doe ik met alle liefde extra voor de Dierenbescherming, maar zo langzamerhand is het 1 grote sekte die niets meer met dierenwelzijn temaken heeft. Bah bah bah, wat een walgelijk zooitje is het.

mijn pre workout te laat genomen gisteravond

Wat een t*fus dag zeg.

Maak je wekenlang werkdagen van 12 tot 16 uur (waarvan hooguit 7,5 betaald), en daar krijg je alleen maar een hoop stront voor terug. Nu doe ik met alle liefde extra voor de Dierenbescherming, maar zo langzamerhand is het 1 grote sekte die niets meer met dierenwelzijn temaken heeft. Bah bah bah, wat een walgelijk zooitje is het.

moet je archeoloog worden ...

because i have a large bone that needs to be examined

Wat een t*fus dag zeg.

25hpz76.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Wat een t*fus dag zeg.

Van 12 tot 16 uur en 7.5 betaald krijgen? Ik zou niet klagen

Meeste moeten om 9 al beginnen :trollface:

Auto sleutels kwijt

Wanneer gaat body en fit onderhand die onzin van hun site halen ?

Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.
Jezus wat een onzin.

Mijn telefoon is als ik ga slapen helemaal opgeladen en als ik wakker wordt is ie helemaal leeg. K*tbatterij is wss naar de t*ring, komt me echt niet goed uit.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Wanneer gaat body en fit onderhand die onzin van hun site halen ?

Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.
Jezus wat een onzin.

Hemelvaart chris

Mijn telefoon is als ik ga slapen helemaal opgeladen en als ik wakker wordt is ie helemaal leeg. K*tbatterij is wss naar de t*ring, komt me echt niet goed uit.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Hemelvaart chris

klote man, gelukkig komt het mij vaak wel goed uit als iets kapot gaat.

huh ???

Terug
Naar boven