- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pa en ma die shit van the iceman kijken en dat na doen en boos worden als ik zeg dat ze debiel bezig zijn![]()

Dafuq, net mezelf onder de douch geschoren met zo'n scheerapparaatje op batterij, 't ding was best glibberig en er hing een verdacht geurtje aan![]()
Je en de ander post dat z'n pc een raar geluidje maakt en dat het helpt er tegen te schoppen. Vervolgens probeert hij te slaan maar slaat die met zijn grote dikke worsten vingers het verkeerde kapot
dat mijn ouders op vakantie gaan en ik een week lang mijn moeder moet missen![]()

Ik kan geen enkel site vinden waar ik zeker weten een echte winny kuurtje kan bestellen ggggggrrrrrrrr
Wat een t*fus dag zeg.
Maak je wekenlang werkdagen van 12 tot 16 uur (waarvan hooguit 7,5 betaald), en daar krijg je alleen maar een hoop stront voor terug. Nu doe ik met alle liefde extra voor de Dierenbescherming, maar zo langzamerhand is het 1 grote sekte die niets meer met dierenwelzijn temaken heeft. Bah bah bah, wat een walgelijk zooitje is het.
Wat een t*fus dag zeg.
Maak je wekenlang werkdagen van 12 tot 16 uur (waarvan hooguit 7,5 betaald), en daar krijg je alleen maar een hoop stront voor terug. Nu doe ik met alle liefde extra voor de Dierenbescherming, maar zo langzamerhand is het 1 grote sekte die niets meer met dierenwelzijn temaken heeft. Bah bah bah, wat een walgelijk zooitje is het.
Wat een t*fus dag zeg.

Wanneer gaat body en fit onderhand die onzin van hun site halen ?
Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.
Jezus wat een onzin.
haha wanneer had je besteld?Wanneer gaat body en fit onderhand die onzin van hun site halen ?
Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.
Jezus wat een onzin.
Mijn telefoon is als ik ga slapen helemaal opgeladen en als ik wakker wordt is ie helemaal leeg. K*tbatterij is wss naar de t*ring, komt me echt niet goed uit.
---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Hemelvaart chris