Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe gaat het met je prostaat.

Goed, mn pa daarentegen wordt overmorgen geopereerd(tenzij uitstelling door middenoorontsteking die hij nu heeft) en pist nog enkel bloed.

Heeft leuke foto van "bloedproppen" die hij uitpist, zal ik vanavond er eens opzetten.

Goed, mn pa daarentegen wordt overmorgen geopereerd(tenzij uitstelling door middenoorontsteking die hij nu heeft) en pist nog enkel bloed.

Heeft leuke foto van "bloedproppen" die hij uitpist, zal ik vanavond er eens opzetten.
Is vrij snel gegaan niet?

3 weken ofzo. Niet meer kunnen pissen is relatief levensbedreigend, dus kiezen tussen operatie of nog 6 maand buis in je fluit hebben steken is vlug gemaakt.

On topic, mn maatje zijn 2500k op 4.4ghz gezet en zn 7870 oc op 1175mhz core gezet , en watch dogs speelt nog steeds als een drol op high/1080.

Ubisoft did it ****ing again.

Laatst bewerkt:
3 weken ofzo. Niet meer kunnen pissen is relatief levensbedreigend, dus kiezen tussen operatie of nog 6 maand buis in je fluit hebben steken is vlug gemaakt.
Dat dus ja. Kan het me niet meer goed herinneren maar, geen goedaardige hyperplasie?

OT: of ik over 2 weken concept van m'n thesis klaar heb.

1386941225206.jpg

Dat dus ja. Kan het me niet meer goed herinneren maar, geen goedaardige hyperplasie?

OT: of ik over 2 weken concept van m'n thesis klaar heb.

http://img.4plebs.org/boards/pol/image/1386/94/1386941225206.jpg

PSA 43, test 900ng/dl op 57 jarige leeftijd, geen actieve kankercellen gevonden, zit wel in de familie(grootvader, grootoom langs zijn kant beide prostaatkanker, grootoom stage 3).

Plotse vergroting ligt hoogstwaarschijnlijk aan de pseudo-ephedrine die hij voor zijn hooikoorts kreeg.

Laatst bewerkt:
PSA 43, test 900ng/dl op 57 jarige leeftijd, geen actieve kankercellen gevonden, zit wel in de familie(grootvader, grootoom langs zijn kant beide prostaatkanker, grootoom stage 3).

Plotse vergroting ligt hoogstwaarschijnlijk aan de pseudo-ephedrine die hij voor zijn hooikoorts kreeg.
Mirin' test level

Zit dat hoge test niveau ook in de familie :D?

Zit dat hoge test niveau ook in de familie :D?

Aye, zowel bij mij als mn broer, die op zn 32ste al ms operatie moet hebben.

Mn grootvader gooit zak aardappels van 35 kg gewoon op zn schouder op zn 83ste trouwens, terwijl hij die kanker heeft :D.

Overgrootvader Reus vant Waasland.

is het dubbele van mij:roflol:

mn broer zit boven de 1000, raakt geen gewicht aan, en zit op 1m87 en 82kg met een knalharde sixpack zonder iets van training buiten af en toe sleuren met containers...

Ik heb goede genen qua kracht, zelfs mn moeder draagt 2 x 15kg zakken kattenzand over 100 meter. En niet een keer, een hele levering, 58 jaar.

Laatst bewerkt:
Aye, zowel bij mij als mn broer, die op zn 32ste al ms operatie moet hebben.

Mn grootvader gooit zak aardappels van 35 kg gewoon op zn schouder op zn 83ste trouwens, terwijl hij die kanker heeft :D.

Overgrootvader Reus vant Waasland.

Ik heb geen zin om terug te lezen omdat zulke verregaande interesse een beetje geveinsd zou zijn, maar hoe is het nu met die kankerbult van je ? en hoe gaat het verder?

Ik heb geen zin om terug te lezen omdat zulke verregaande interesse een beetje geveinsd zou zijn, maar hoe is het nu met die kankerbult van je ? en hoe gaat het verder?

Mn bult heeft nooit de kans gehad kanker te worden en is eruit gehaald.

2 maal kleine scheur gehad, maar dat was te verwachten(hadden ze me ook op voorrand kunnen zeggen, maar hebben ze niet gedaan.)

mbjnuq.png

Vorig jaar

Mn phone is aan het crashen dus straks huidige pic :roflol:

srsface of mn sd-kaart is kapot, of de connector.

Mn bult heeft nooit de kans gehad kanker te worden en is eruit gehaald.

2 maal kleine scheur gehad, maar dat was te verwachten(hadden ze me ook op voorrand kunnen zeggen, maar hebben ze niet gedaan.)

mbjnuq.png

Vorig jaar

Mn phone is aan het crashen dus straks huidige pic :roflol:

srsface of mn sd-kaart is kapot, of de connector.

Calyppo, liefje..kijken we nu naar je rug of je buik? Ik kan het niet zien met al dat haar.

Aardig gat trouwens, kun je er ook geluidjes op spelen?

Wat bedoel je met scheur in godesnaam, heb je eraan zitten klootviolen?

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Oh wacht, dat is je nek.
Heb je nu een robot-stem? en zo ja, is het cool?

Calyppo, liefje..kijken we nu naar je rug of je buik? Ik kan het niet zien met al dat haar.

Probeer maar eens te scheren als de helft van je keel gevoelloos, opgezwollen is en openligt omdat het bloed eruit gedraineerd moet worden.
Then again, stay of the anavar.
Aardig gat trouwens, kun je er ook geluidjes op spelen?

buis die erin zit is vaccuum getrokken om het bloed eruit te halen.

25tw1s6.jpg

Kwam wel een teringharde queef uit doen ze dat spul eruittrokken, had gelache als het geen open wonde waar ze aan jankten was.

Wat bedoel je met scheur in godesnaam, heb je eraan zitten klootviolen?

Tumor zat op lympheklier. Tumor van lympheklier gehaald. Lympheklier wordt nog steeds groter bij infecties rond keel enz. Litteken krijgt dan druk en kan scheuren, met bloeding tot gevolg. Vergelijk de pijn met iemand die de huid tussen je vingers openscheurt, maar je voelt ook elke hartslag erin omdat het zo dicht bij je slagader ligt.

Heb je nu een robot-stem? en zo ja, is het cool?

I wish. Ipv cybernetics die mn lul verkleinen krijg ik iets dat mn nek vergroot.

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste maand de allerergste pijn sinds mijn 3e graads brandwonden gevoeld, dus ik ben niet heel erg onder de indruk.

Behalve dan van dat stukje over openscheuren en je hartslag erin voelen. Zo herkenbaar :heart:

Wat is de prognose? moet je hier nog wat mee of is het gevaar geweken met deze ingreep?

leroy doet nu ook nudity pics

Kan je zeggen dat ov naar Den Haag geen pretje is... 1.5 uur heen en 1.5 uur terug..! 10:00 uur vertrokken en nu 22:00 uur thuis!
Maar wel zeer tevreden over de shoot! Vette classic poses/ sportswear en zelfs wat nudity pics vast laten leggen! Ben benieuwd hoe het er digitaal uitziet!

this is the end

Koop ik een nieuwe tv van ruim 1800 euro (inc extra garantie), smart/3D alles erop en eraan... Doet netflix het potverdomme nog niet op de 2014 modellen vam LG. Waarom spenderen die pannenkoeken niet ff 10.000 euro aan een paar nerds die dat fixen, we zitten in juni en er is nog niet eens een uitzicht op wanneer het komt :(

Koop ik een nieuwe tv van ruim 1800 euro (inc extra garantie), smart/3D alles erop en eraan... Doet netflix het potverdomme nog niet op de 2014 modellen vam LG. Waarom spenderen die pannenkoeken niet ff 10.000 euro aan een paar nerds die dat fixen, we zitten in juni en er is nog niet eens een uitzicht op wanneer het komt :(

terugbrengen en andere kiezen?

terugbrengen en andere kiezen?

Ik denk daar wel heel hard over na inderdaad. Maar in de prijscategorie tot € 2.000 met passieve 3D is dit veruit de beste tv op de markt. En aangezien ik ben gebonden aan passieve 3D omdat mijn vriendin migraine krijgt van actieve 3D is dit een lastige keuze.

Vooralsnog heb ik nog geen Netflix account, maar had me er wel semi op verheugd. Morgen ff bellen met LG, kijken wat ze er wat over kunnen zeggen.

Terug
Naar boven