Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Projecten en projectgenoten op het hbo, daar word ik depri van.

shake beker is kapot en k*t training

doei

er zit een mug in mijn kamer die ik nu moet gaan opjagen -_-'

Ohhh dat is zo k*t! Als ik een mug hoor kan ik eerst mn lenzen gaan in doen om vervolgens op jacht te gaan. En je vind die ter***lijers nooit. En kan niet met lenzen in gaan slapen dus moet of wakker blijven tot ik die lijer vind of telkens lenzen in en uit.

Licht aan, op je rug liggen en deken tot aan je kin trekken. Dan kan ie alleen naar je hoofd om je te steken. Meestal zal ie binnen 5 minuten dat proberen (zelfs met licht aan) en dan kun je hem makkelijk doodslaan als ie in de buurt komt.

Biefstukje die ik net heb gebakken was bedorven :(

Ohhh dat is zo k*t! Als ik een mug hoor kan ik eerst mn lenzen gaan in doen om vervolgens op jacht te gaan. En je vind die ter***lijers nooit. En kan niet met lenzen in gaan slapen dus moet of wakker blijven tot ik die lijer vind of telkens lenzen in en uit.

Geen extra/reserve bril?

Licht aan, op je rug liggen en deken tot aan je kin trekken. Dan kan ie alleen naar je hoofd om je te steken. Meestal zal ie binnen 5 minuten dat proberen (zelfs met licht aan) en dan kun je hem makkelijk doodslaan als ie in de buurt komt.

Dat zou je denken, maar de muggen hier worden onzichtbaar zodra je het licht aan doet en bewegen ook niet meer tot je het licht uit hebt voor minmaal 60 seconden. Daarna worden ze ook weer langzaam zichtbaar.

Licht aan, meestal worden ze naar de lamp gelokt. :D

wat een homofiele manier om een mug koud te maken zeg :o

Ik zie jou nu als een soort van rambo in camouflage door je slaapkamer tijgeren met een machinegeweer op je rug op jacht naar die mug.

met een handdoek slaan tegen mijn gordijnen, in kasten, onder mn bed,... tot k m uit zn schuilplaats had gekregen en toen killshot :)

Liever dat dan een uur achter dat kreng aanjagen. :o

mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

fml er is een 2de mug:fuu: dafuk man, mijn raam en deur zijn beiden niet open geweest, komen ze onder de deur door ofzo:scratch:

mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch:roflol:

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

fml er is een 2de mug:fuu: dafuk man, mijn raam en deur zijn beiden niet open geweest, komen ze onder de deur door ofzo:scratch:

Dat is echt de eerste regel mbt muggen. Is er 1, dan zijn er meer. Is een soort complot. 1 voor 1 maken ze je gek.

Maar hee. Je bent toch maar <2 min bezig ;)

Btw dat killshot was toch wel een headshot? Anders ben je alsnog gay.

Dat is echt de eerste regel mbt muggen. Is er 1, dan zijn er meer. Is een soort complot. 1 voor 1 maken ze je gek.

Maar hee. Je bent toch maar <2 min bezig ;)

Btw dat killshot was toch wel een headshot? Anders ben je alsnog gay.

waarom zo benieuwd? hou je van facials soms?
daten?

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven