Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd, definitieve aanslag voor bijdrage zorgverzekeringswet en inkomstenbelasting binnen. Daar kan ik toch zo potverdomme depri van worden![]()

NopeNiets meer aan te sleutelen voor je aangifte man? Ik krijg altijd bakken geld terug![]()

er zit een mug in mijn kamer die ik nu moet gaan opjagen -_-'
Licht aan, op je rug liggen en deken tot aan je kin trekken. Dan kan ie alleen naar je hoofd om je te steken. Meestal zal ie binnen 5 minuten dat proberen (zelfs met licht aan) en dan kun je hem makkelijk doodslaan als ie in de buurt komt.er zit een mug in mijn kamer die ik nu moet gaan opjagen -_-'
Ohhh dat is zo k*t! Als ik een mug hoor kan ik eerst mn lenzen gaan in doen om vervolgens op jacht te gaan. En je vind die ter***lijers nooit. En kan niet met lenzen in gaan slapen dus moet of wakker blijven tot ik die lijer vind of telkens lenzen in en uit.
Licht aan, op je rug liggen en deken tot aan je kin trekken. Dan kan ie alleen naar je hoofd om je te steken. Meestal zal ie binnen 5 minuten dat proberen (zelfs met licht aan) en dan kun je hem makkelijk doodslaan als ie in de buurt komt.
moet ik nog steeds een X halen. Maarja. Dat bedenk ik me pas op zulke momenten.Licht aan, op je rug liggen en deken tot aan je kin trekken. Dan kan ie alleen naar je hoofd om je te steken. Meestal zal ie binnen 5 minuten dat proberen (zelfs met licht aan) en dan kun je hem makkelijk doodslaan als ie in de buurt komt.

wat een homofiele manier om een mug koud te maken zeg![]()
Ik zie jou nu als een soort van rambo in camouflage door je slaapkamer tijgeren met een machinegeweer op je rug op jacht naar die mug.

Liever dat dan een uur achter dat kreng aanjagen.wat een homofiele manier om een mug koud te maken zeg![]()

wat een homofiele manier om een mug koud te maken zeg![]()

dafuk man, mijn raam en deur zijn beiden niet open geweest, komen ze onder de deur door ofzo
mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch
---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------
fml er is een 2de mugdafuk man, mijn raam en deur zijn beiden niet open geweest, komen ze onder de deur door ofzo
![]()

Dat is echt de eerste regel mbt muggen. Is er 1, dan zijn er meer. Is een soort complot. 1 voor 1 maken ze je gek.
Maar hee. Je bent toch maar <2 min bezig
Btw dat killshot was toch wel een headshot? Anders ben je alsnog gay.