MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarschijnlijk gekneusde/gebroken rib.... Zo naar huisarts :mad:

Wil afspraak maken bij ggd, website is bugged en een wachtrij van 4 mensen. no thanks jeff

je hopt zo van het wat maakt je dag goed naar het wat verpest je dag topic?
wat heb je gedaan?? Better be worth it!

Haha ja het weer dacht ik maar toen ging het betrekken....

Foutje met bankdrukkere :( Dus was wel bezig met gains maken toen het gebeuren ;)

Dat ze (GPU market) van DVI-a naar DVI-b zijn gegaan :o, hadden ze GVD@&*@)*@! wel even kunnen melden :rolleyes::mad:
kom je bij mycom vraag je er naar ,
krijg je , "hu !? DVI is toch gewoon DVI" natuurlijk geitenbal...

Ga dan bij de brandweer werken...

EDIT KAK zelfs Alternate hebben deze verloop stekkers niet..
iemand een idee toevallig ??

Google --> DVI-b stekker kopen

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ik denk daar wel heel hard over na inderdaad. Maar in de prijscategorie tot € 2.000 met passieve 3D is dit veruit de beste tv op de markt. En aangezien ik ben gebonden aan passieve 3D omdat mijn vriendin migraine krijgt van actieve 3D is dit een lastige keuze.

Vooralsnog heb ik nog geen Netflix account, maar had me er wel semi op verheugd. Morgen ff bellen met LG, kijken wat ze er wat over kunnen zeggen.

Vriendin dumpen..

Goeie hulp, lekker simpel ook.

koekoe hooikoorts

Laatst bewerkt:
Ik zou je reactie even aanpassen als je geen kaart wil
Pas jij je reactie maar eens aan

Reported
Zijn jullie eigenlijk aan de drugs als jullie het forum voor de duizendste keer vervuilen met dezelfde onzin, of is dit gewoon jullie normale, nuchtere staat?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter jullie aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat jullie langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop jullie zelf beginnen te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling jullie op je geweten hebben.

Wat is dit achterlijk zeg :windup:
werkt nu even met me uitgeboorde DVI connectoren :o

Krijg je veel last van je ogen? Fexofenadine al eens geprobeerd? Doen ze vaak moeilijk over voordat ze dat voorschrijven.

Ja voorheen heel erg van ogen,

maar ben al 3 jaar met bomen immunisatie en 2 jaar met grassen immunisatie bezig. Fexofenadine gebruik ik echter nog steeds.

Gvd, definitieve aanslag voor bijdrage zorgverzekeringswet en inkomstenbelasting binnen. Daar kan ik toch zo potverdomme depri van worden :roflol:

Terug
Naar boven