- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk gekneusde/gebroken rib.... Zo naar huisarts![]()
je hopt zo van het wat maakt je dag goed naar het wat verpest je dag topic?
wat heb je gedaan?? Better be worth it!
Dus was wel bezig met gains maken toen het gebeuren 
, hadden ze GVD@&*@)*@! wel even kunnen melden 

Ik denk daar wel heel hard over na inderdaad. Maar in de prijscategorie tot € 2.000 met passieve 3D is dit veruit de beste tv op de markt. En aangezien ik ben gebonden aan passieve 3D omdat mijn vriendin migraine krijgt van actieve 3D is dit een lastige keuze.
Vooralsnog heb ik nog geen Netflix account, maar had me er wel semi op verheugd. Morgen ff bellen met LG, kijken wat ze er wat over kunnen zeggen.
Pas jij je reactie maar eens aanIk zou je reactie even aanpassen als je geen kaart wil
Ik zou je reactie even aanpassen als je geen kaart wil
Zijn jullie eigenlijk aan de drugs als jullie het forum voor de duizendste keer vervuilen met dezelfde onzin, of is dit gewoon jullie normale, nuchtere staat?

Komt iedereen hier voor in aanmerking?
Normaal heb ik gewoon werkende medicijnen, maar moet eerst weer alle goedkope tiefuszooi af voordat ik iets krijg dat werkt.
Krijg je veel last van je ogen? Fexofenadine al eens geprobeerd? Doen ze vaak moeilijk over voordat ze dat voorschrijven.
Krijg je veel last van je ogen? Fexofenadine al eens geprobeerd? Doen ze vaak moeilijk over voordat ze dat voorschrijven.