AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch:roflol:
Ja ik ben op jouw manier dus srs een uur bezig omdat ze achter een kast gaan zitten waar ik niet achter kan, dus in zulke gevallen is mijn manier wel wat handiger. :o

Ja ik ben op jouw manier dus srs een uur bezig omdat ze achter een kast gaan zitten waar ik niet achter kan, dus in zulke gevallen is mijn manier wel wat handiger. :o

En je kan in bed blijven liggen, is ook iets voor te zeggen :)

Btw, ik moest grinniken om jouw handtekening.

heb speciaal een spin laten leven paar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarming:mad:

Ohhhh. Zeg dat dan gewoon. Maar nee, toch bedankt voor het aanbod.

heb je mn derde beenpic al gezien?

heb speciaal een spin laten levenpaar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarming:mad:

heb je mn derde beenpic al gezien?

Gelukkig niet :D

Edit: nu helaas wel. Bedankt voor dat trauma. Laat die pm volgende x maar achterwege.

****ing angelus :roflol: going around on dbb showin d*ck pics

:roflol: wtf angelus

heb speciaal een spin laten leven paar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarming:mad:
Uitkering stopzetten en eisen dat ie gaat werken voor z'n geld.
En je kan in bed blijven liggen, is ook iets voor te zeggen :)

Btw, ik moest grinniken om jouw handtekening.
Klopt!
En huh, wat is er zo grappig aan m'n sig? :p

Uitkering stopzetten en eisen dat ie gaat werken voor z'n geld.

Klopt!
En huh, wat is er zo grappig aan m'n sig? :p

Nou eigenlijk niks maar ik las hem heel seksueelen zag vervolgens een "kwakje" op een canvas voor me.

Heel kinderachtig dus :D :o

Blessure aan onderrug, voorlopig paar dagen niet trainen :(:(

Terug
Naar boven