Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
waarom zo benieuwd? hou je van facials soms?
daten?
No thnx. Heb gelezen hoe een date bij jou er aan toe gaat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zo benieuwd? hou je van facials soms?
daten?

No thnx. Heb gelezen hoe een date bij jou er aan toe gaat![]()

Ja ik ben op jouw manier dus srs een uur bezig omdat ze achter een kast gaan zitten waar ik niet achter kan, dus in zulke gevallen is mijn manier wel wat handiger.mijn manier duurde <2minuten, jij prijst een methode aan waarin je 5 minuten in je bed moet liggen, verscholen onder de dekens als een kleine b*ch![]()

daten is ook maar een spreekwoordelijke term, ik bedoelde natuurlijk gewoon nken?![]()
Ohhhh. Zeg dat dan gewoon. Maar nee, toch bedankt voor het aanbod.

Ja ik ben op jouw manier dus srs een uur bezig omdat ze achter een kast gaan zitten waar ik niet achter kan, dus in zulke gevallen is mijn manier wel wat handiger.![]()

heb speciaal een spin laten leven paar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarmingJa ik ben op jouw manier dus srs een uur bezig omdat ze achter een kast gaan zitten waar ik niet achter kan, dus in zulke gevallen is mijn manier wel wat handiger.![]()

Ohhhh. Zeg dat dan gewoon. Maar nee, toch bedankt voor het aanbod.
heb speciaal een spin laten levenpaar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarming
heb je mn derde beenpic al gezien?

Gelukkig niet
Edit: nu helaas wel. Bedankt voor dat trauma. Laat die pm volgende x maar achterwege.
trauma? ben je lesbisch ofzo? ik heb een hele mooie derde been (sjors approved)
Trauma is overdreven. Ben gewoon niet geïnteresseerd in jouw derde been. Maakt me weinig uit wie hem heeft goedgekeurd xD
Uitkering stopzetten en eisen dat ie gaat werken voor z'n geld.heb speciaal een spin laten leven paar weken geleden zodat deze shit niet gebeurt, maar die vuile parasiet zit daar maar in zijn hoekje te niksen achter de verwarming![]()
Klopt!En je kan in bed blijven liggen, is ook iets voor te zeggen
Btw, ik moest grinniken om jouw handtekening.

Uitkering stopzetten en eisen dat ie gaat werken voor z'n geld.
Klopt!
En huh, wat is er zo grappig aan m'n sig?![]()

Perverse vrouwen ook altijd weer.Nou eigenlijk niks maar ik las hem heel seksueelen zag vervolgens een "kwakje" op een canvas voor me.
Heel kinderachtig dus![]()
![]()

Nou eigenlijk niks maar ik las hem heel seksueelen zag vervolgens een "kwakje" op een canvas voor me.
Heel kinderachtig dus![]()
![]()
Ik kan niet spreken voor mijn mede vrouwen.
dan krijg ik ruzie met hell