Wouterr17
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Zo zou mijn haar alleen nooit blijven zitten voor langer dan 10 minuten, heb belachelijk dik haar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan er trouwens iets kapot gaan in me neus als ik dat blijf oefenen ?
Want anders stop ik er maar mee, want doet wel zeer
Das het voordeel van kort, lekker makkelijk. Maar ik hoor meestal dat lang leuker is, ben zelf helaas vrij meningloos.

Das het voordeel van kort, lekker makkelijk. Maar ik hoor meestal dat lang leuker is, ben zelf helaas vrij meningloos.

Zoals verwacht lekker veel pijn in me rechter borst..
k*t bench![]()
hoop het niettake away schotel zat dus curry in...
heel mn kop gezwollen en mn tong is gevoelloos
net in spiegel gekeken. Ik ben net super saiyan 3 gegaan.
Ik weet het nog niet, ik merk het vanavond snel genoeg,

Ik weet het nog niet, ik merk het vanavond snel genoeg,
maar echt lekker voelt het niet
ik zou gisteren gaan beginnen met borst en was even vergeten dat al het gewicht voor op de benen app lag,
en ik trok met me stomme kop het tegen gewicht er zo vanaf,
met als resultaat dat me hele bench naar me toekwam,
en ik ving u'm op met me brute rechter borst![]()
vanavond meer
Groet, Ree.....
Zoals verwacht lekker veel pijn in me rechter borst..
k*t bench![]()

Hey mensen,
had vorige week toch gezegt dat ik een scheur in mn kuit had?
Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er echt een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande er aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.
Aan de binnenkant van je kuit, waar de spier normaal uitsteekt, is nu een inham.
Als ik er met m'n vinger over heen ga voel ik het harde gedeelte van de spier, en bij die inham voelt het gewoon zacht alsof het niet aangespannen is.
Is dit gewoon herstel van de scheur of ben ik ****ing hard de lul en moet ik snel naar de dokter?
Hey mensen,
had vorige week toch gezegt dat ik een scheur in mn kuit had?
Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er echt een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande er aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.
Aan de binnenkant van je kuit, waar de spier normaal uitsteekt, is nu een inham.
Als ik er met m'n vinger over heen ga voel ik het harde gedeelte van de spier, en bij die inham voelt het gewoon zacht alsof het niet aangespannen is.