MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon kort doen ;)

Sinds ik kort haar heb, heb ik geen stress meer in de ochtend en minder haar uitval.

Das het voordeel van kort, lekker makkelijk. Maar ik hoor meestal dat lang leuker is, ben zelf helaas vrij meningloos.

take away schotel zat dus curry in...

heel mn kop gezwollen en mn tong is gevoelloos :roflol:

net in spiegel gekeken. Ik ben net super saiyan 3 gegaan.

Laatst bewerkt:
eigenlijk gister nog, maar soit:

baard(je) afgedaan, ben precies 15jaar nu :'(

met baard(je) leek ik 23 :D

Zoals verwacht lekker veel pijn in me rechter borst..
k*t bench :mad:

Ik weet het nog niet, ik merk het vanavond snel genoeg,
maar echt lekker voelt het niet :(

ik zou gisteren gaan beginnen met borst en was even vergeten dat al het gewicht voor op de benen app lag,
en ik trok met me stomme kop het tegen gewicht er zo vanaf,
met als resultaat dat me hele bench naar me toekwam,
en ik ving u'm op met me brute rechter borst
gorilla2angry8nh.gif
:p

vanavond meer :angstig:

Groet, Ree.....

Ik weet het nog niet, ik merk het vanavond snel genoeg,
maar echt lekker voelt het niet :(

ik zou gisteren gaan beginnen met borst en was even vergeten dat al het gewicht voor op de benen app lag,
en ik trok met me stomme kop het tegen gewicht er zo vanaf,
met als resultaat dat me hele bench naar me toekwam,
en ik ving u'm op met me brute rechter borst
gorilla2angry8nh.gif
:p

vanavond meer :angstig:

Groet, Ree.....

ff paar dagen aankijken

Battie training. Moet ook niet gaan trainen met 2 meals op

cursus rietdekken gaat niet door :(

Heya,

had vorige week toch gezegt dat ik een scheur in mn kuit had?
Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande m' aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.

Aan de binnenkant van je kuit, waar de spier normaal uitsteekt, is nu een inham.
Als ik er met m'n vinger over heen ga voel ik het harde gedeelte van de spier, en bij die inham voelt het gewoon zacht alsof het niet aangespannen is.
Is dit gewoon herstel van de scheur of ben ik ****ing hard de lul en moet ik snel naar de dokter?

Ik haat op krukken lopen.

Laatst bewerkt:
Hey mensen,

Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er echt een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande er aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.

Aan de binnenkant van je kuit, waar de spier normaal uitsteekt, is nu een inham.
Als ik er met m'n vinger over heen ga voel ik het harde gedeelte van de spier, en bij die inham voelt het gewoon zacht alsof het niet aangespannen is.

Is dit gewoon herstel van de scheur of ben ik ****ing hard de lul en moet ik snel naar de dokter?

you dun goofed

Hey mensen,

Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er echt een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande er aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.

1d9633e1589dc7e85b51c6942e856fa10c0f5288d02c3d256cd365bff5bae0fb.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven