Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mn ouders hebben het internet afgesloten. Zal komende tijd niet actief zijn op DBB.

Ind4 water gooien. Dat was een keer leuk maar doe nu iets anders. Mn vader maakt de hele dag door k*t opmerkingen naar me, als hij dat doet klap ik dan zeer hard im mn handen. Mn ouders vonden dat niet leuk, werden boos en hebben vervolgens het internet afgesloten

Gr meaantje

jesus christ kerel:roflol::roflol:

Mn ouders hebben het internet afgesloten. Zal komende tijd niet actief zijn op DBB.

Ind4 water gooien. Dat was een keer leuk maar doe nu iets anders. Mn vader maakt de hele dag door k*t opmerkingen naar me, als hij dat doet klap ik dan zeer hard im mn handen. Mn ouders vonden dat niet leuk, werden boos en hebben vervolgens het internet afgesloten

Gr meaantje
Dit verklaart zoveel:roflol::roflol:
Sterkte gozert, ik zal je niet meer trollen uit medelijden!

Was net klaar met cardio, zet mijun muziek uit op mijn telefoon, leg deze op de bar en ik drink mijn shake
ik klaag voluit tegen mijn vriend over mijn werk (omdat mijn collega een whatsapje stuurde of ik eerder wilde beginnen) en mijn vriend zegt negatieve dingen over mijn collega
Ik loop de gym uit en kijk op mijn telefoon hoe laat het is
Zie ik een gesprek van al 4 minuten en nog lopend met mijn...baas!
hoe de **** kan dit nu weer...dit gebeurd toch alleen in films??!

Blijkbaar heb ik dus heel zijn voicemail volgebabbeld met mijn ergenissen
Dus nu hoop ik dat hij niet meer op werk komt want ik heb geen trek in confrontatie.
En als hij wel komt, zal ik zoiets zeggen als: dan weet je gelijk hoe ik er over denk. ofzoiets
Geen idee wat hij heeft gehoord, overigens.
Ik hoop dat de muziek te hard stond.
Shame on me

better start looking for a new job derp1na.

Was net klaar met cardio, zet mijun muziek uit op mijn telefoon, leg deze op de bar en ik drink mijn shake
ik klaag voluit tegen mijn vriend over mijn werk (omdat mijn collega een whatsapje stuurde of ik eerder wilde beginnen) en mijn vriend zegt negatieve dingen over mijn collega
Ik loop de gym uit en kijk op mijn telefoon hoe laat het is
Zie ik een gesprek van al 4 minuten en nog lopend met mijn...baas!
hoe de **** kan dit nu weer...dit gebeurd toch alleen in films??!

Blijkbaar heb ik dus heel zijn voicemail volgebabbeld met mijn ergenissen
Dus nu hoop ik dat hij niet meer op werk komt want ik heb geen trek in confrontatie.
En als hij wel komt, zal ik zoiets zeggen als: dan weet je gelijk hoe ik er over denk. ofzoiets
Geen idee wat hij heeft gehoord, overigens.
Ik hoop dat de muziek te hard stond.
Shame on me

Is niet mooi van je vriend dat hij negatieve dingen zegt over je collega :D

Is niet mooi van je vriend dat hij negatieve dingen zegt over je collega :D

nee gelukkig vielt bij mij nog wel mee geloof ik.. ik heb allen geklaagd over weinig waardering en voortrekkerij door de leiding van andere collega's terwijl ze geen reet uitvoeren
Ohja en dat als ze nog iets van me willen extra er maar wat tegen over moet staan.
heb net 2 jaar verlenging gehad ipv kans op vast binnen een jaar en geen salarisverhoging terwijl dit belooft is, en ik heb allemaal extra taken gedaan (sommige op hun verzoek) afgelopen half jaar waar ze niet eens naar om hebben gekeken.

valt t nog mee? :bang:

Heej mother****er simsalabim mannetje je moet die h**rezoon klep van je dichthouden want je bent niet meer als een loser,zover ik weet heb ik jou en jou hindoegeloof waar ze in ratten geloven niet beledigd,en ging dit om de zaak lau g en de vermoordde jongens,als jij er van houdt mensen te beledigen die een mening hebben zal je niet ver komen in dit leven en allah de almachtige zal jou familie eens straffen rotte hindoe aap ga in de boom zitten noten eten rotte mong**l wat denk je wel niet.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

nee gelukkig vielt bij mij nog wel mee geloof ik.. ik heb allen geklaagd over weinig waardering en voortrekkerij door de leiding van andere collega's terwijl ze geen reet uitvoeren
Ohja en dat als ze nog iets van me willen extra er maar wat tegen over moet staan.
heb net 2 jaar verlenging gehad ipv kans op vast binnen een jaar en geen salarisverhoging terwijl dit belooft is, en ik heb allemaal extra taken gedaan (sommige op hun verzoek) afgelopen half jaar waar ze niet eens naar om hebben gekeken.

valt t nog mee? :bang:

Vind wel dat je gelijk hebt dan, als ze je dat belooft hebben moeten ze dat ook nakomen vind ik. :)

:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Vind wel dat je gelijk hebt dan, als ze je dat belooft hebben moeten ze dat ook nakomen vind ik. :)

ja, alleen zeggen ze dat het niet zo is.
heb ik voor niets mij zo uitgesloofd:rolleyes:

maar in principe hebben ze er niks mee te maken wat ik in mijn prive bespreek toch.
kunnen ze daar nu echt lullig over gaan doen?

maar in principe hebben ze er niks mee te maken wat ik in mijn prive bespreek toch.
Ja tuurlijk, als jij een werkgever bent en iemand lult zoiets (perongeluk) in je voicemail, zou jij er dan ook niks mee doen? :roflol:

Je hebt wel een verlening van 2 jaar wat ook positief is :)

Tja wat is vandaag de dag nog prive, agh ja niet te veel zorgen om maken :o

Ja, dat is waar. Achja ik ben een enorme druktemaker:)

wel als je ze ****ing opbelt.
sjongejongejonge

Wat zou jij doen mocht het omgekeerde gebeurd zijn? Zou jij dit zo laten als je baas iets dergelijk op je voicemail had achtergelaten of dit gaan bespreken en er je voordeel uithalen?

Doet me wat denken aan die e-mail die 'per ongeluk' verkeerd terecht kwam...

Gr meaantje

Vraag aan je buren of je voor 5 euro in de maand ofzo gebruik mag maken van hun wifi ;)

Terug
Naar boven