AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat zou jij doen mocht het omgekeerde gebeurd zijn? Zou jij dit zo laten als je baas iets dergelijk op je voicemail had achtergelaten of dit gaan bespreken en er je voordeel uithalen?

Doet me wat denken aan die e-mail die 'per ongeluk' verkeerd terecht kwam...

Ik zou doen alsof ik niks heb gehoord.
En wat voor voordeel zouden hun er uit kunnen halen?
Ik heb vorige week mijn teleurstelling al bekend gemaakt. Daarna heb ik ook aangeboden om over te werken en dat wilden ze niet, gisteravond belde ze me op of ik ochtend dienst wilde omdat er een zieke was. En ik heb toen nee gezegd,
Trouwens ik heb niets gezegd wat ik niet zou zeggen bij een beoordeling.

Ik zou doen alsof ik niks heb gehoord.
En wat voor voordeel zouden hun er uit kunnen halen?
Ik heb vorige week mijn teleurstelling al bekend gemaakt. Daarna heb ik ook aangeboden om over te werken en dat wilden ze niet, gisteravond belde ze me op of ik ochtend dienst wilde omdat er een zieke was. En ik heb toen nee gezegd,
Trouwens ik heb niets gezegd wat ik niet zou zeggen bij een beoordeling.

Dan hoef je je dus nergens druk over te maken, en wist degene waar het over ging het vast al :)

Mn ouders hebben het internet afgesloten. Zal komende tijd niet actief zijn op DBB.

Ind4 water gooien. Dat was een keer leuk maar doe nu iets anders. Mn vader maakt de hele dag door k*t opmerkingen naar me, als hij dat doet klap ik dan zeer hard im mn handen. Mn ouders vonden dat niet leuk, werden boos en hebben vervolgens het internet afgesloten

Gr meaantje

komt omdat je teveel pakken melk drinkt ze moesten kiezen melk of internet ?? miss gaat je moeder nu wel lekker koken voor jou

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Wanneer ga je uit huis man :roflol:
en wanneer leer je volwassen te worden en niet zulke kinderachtige dingen terug te doen naar mensen die jou niet waarderen?

wanneer ga jij samenwonen met sky ???????????

komt omdat je teveel pakken melk drinkt ze moesten kiezen melk of internet ?? Miss gaat je moeder nu wel lekker koken voor jou

---------- toegevoegd om 19:35 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

wanneer ga jij samenwonen met sky ???????????

2015

Dan hoef je je dus nergens druk over te maken, en wist degene waar het over ging het vast al :)

Nee maar privé formuleer je dingen anders dan op werk, zeker na een heftige training haha

Ik heb hem gebeld, ik werd er super gestrest van en aangezien dat dat slecht is voor de spieren..dacht ik nou laat ik maar even stof happen
Blijkt dat hij niks heeft gehoord of gezien.
Lucky me pffieeuuw

Nee maar privé formuleer je dingen anders dan op werk, zeker na een heftige training haha

Ik heb hem gebeld, ik werd er super gestrest van en aangezien dat dat slecht is voor de spieren..dacht ik nou laat ik maar even stof happen
Blijkt dat hij niks heeft gehoord of gezien.
Lucky me pffieeuuw

Of hij doet momenteel nog alsof die niks gehoord heeft :roflol:

ja is inderdaad niet geheel ondenkbaar.. ik zou dat ook doen:)
naja iig heb ik niks gezegd over mijn baas persoonlijk, dat zou helemaal toppunt van genantheid (bestaat dat woord?) zijn:eek:

naja iig heb ik niks gezegd over mijn baas persoonlijk, dat zou helemaal toppunt van genantheid (bestaat dat woord?) zijn:eek:

Nergens zorgen om maken, gewoon vergeten. Het komt allemaal wel goed. ;)

En anders zoek je een nieuwe baan...

Misschien moet je er even een topic voor openen.

welnee.. dit is toch Het GROTE wat heeft jouw dag vandaag verpest topic:p

Ik doe helemaal niks nu en ik zweet me kapot.

Moet ook studeren en kan me er echt niet toe zetten.

of ff 't onweer inlopen hier...
pfoei zeg, het gaat loos hier (pinkpopcity)

llolol

boreas is echt t*ring klein en niet leuk.

Haha ja ben zelf geen verenigingspersoon. Nooit bij boreas gezeten maar heb zo wat opgepikt van goede vrienden die allemaal weggegaan zijn :p geen goede verhalen iig.

Hoe ken je boreas dan? Woon je omg Zwolle of kennen al die verenigingen elkaar?

Haha ja ben zelf geen verenigingspersoon. Nooit bij boreas gezeten maar heb zo wat opgepikt van goede vrienden die allemaal weggegaan zijn :p geen goede verhalen iig.

Hoe ken je boreas dan? Woon je omg Zwolle of kennen al die verenigingen elkaar?

ik ken wel ongeveer alle studenten roeivereenegingen. Maar waar ik zit is anders. 800 leden en ook gewoon veel roeien. Zijn zelfs mensen die op de olympische spelen roeien enzo. Goeie cardio naast het liften en leuk gewoon om met andere mensen in contact te komen

Terug
Naar boven