- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en toch spierpijn..klote cutfase 
Dat was ik niet :'(
70 kg deadlift, thanks
Was bij lange na niet een pren toch spierpijn..klote cutfase
![]()
is toch goeie, komt er geen chloor je oor in.
---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------
not srs. beterschap
Blauwalg dan

Lijkt me zo mooi om dat te zien.Net boodschappen gedaan en nog 2 broodjes bij de bakker gehaald. Had mn handen vol dus die broodjes op het dak van de auto gelegd om de deur open te doen. Kom ik er thuis natuurlijk achter dat ik die f*cking broodjes op het dak heb laten liggen![]()

Was nog teruggereden maar zag niks liggen. Toen maar worstenbroodjes bij de supermarkt gehaald. Richting huis zag ik een zak liggen die er verdomd veel op leek. Uitgestapt, maar was leeg helaas k*t toets niet gehaald.. en het is de laatste om mijn hbo diploma te halen. moet een extra kans aanvragen bij examencommissie. en wordt dus 16 juli. fking haaaaaat
Oeiiik*t toets niet gehaald.. en het is de laatste om mijn hbo diploma te halen. moet een extra kans aanvragen bij examencommissie. en wordt dus 16 juli. fking haaaaaat
join the club. Ik heb er 2 niet gehaald na herkansing, verzoek voor extra kans ingediend maar niet goedgekeurd helaas. Jaartje extra voor 2 vakken