AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

#&*(# me portomonee kwijt, zat geen euro in maartoch :mad:

Portemonnee is voor verkoelende homo's, beter gewoon in je zak.

Laatst bewerkt:
Nee :) gewoon een feit dat ik niet degene was met een deadlift pr van 45 kg en ik dus daardoor geen spierpijn heb, maar van een andere deadlift set (geen pr).
No shots :D

Gigantische blauwe plek + bult op m'n linkerscheenbeen en ik heb echt geen flauw idee hoe ie daar komt, maar erg fijn tijdens decline BP was het niet. :o

zoals elk jaar, weer me oor verstopt. voor het eerst zwemmen van het jaar en me oor zit meteen dicht.

is toch goeie, komt er geen chloor je oor in.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

not srs. beterschap

Net boodschappen gedaan en nog 2 broodjes bij de bakker gehaald. Had mn handen vol dus die broodjes op het dak van de auto gelegd om de deur open te doen. Kom ik er thuis natuurlijk achter dat ik die f*cking broodjes op het dak heb laten liggen :mad:

Net boodschappen gedaan en nog 2 broodjes bij de bakker gehaald. Had mn handen vol dus die broodjes op het dak van de auto gelegd om de deur open te doen. Kom ik er thuis natuurlijk achter dat ik die f*cking broodjes op het dak heb laten liggen :mad:
Lijkt me zo mooi om dat te zien. :roflol:

Lijkt me zo mooi om dat te zien. :roflol:

i cry :p Was nog teruggereden maar zag niks liggen. Toen maar worstenbroodjes bij de supermarkt gehaald. Richting huis zag ik een zak liggen die er verdomd veel op leek. Uitgestapt, maar was leeg helaas

en die worstenbroodjes smaken naar oud deeg

k*t toets niet gehaald.. en het is de laatste om mijn hbo diploma te halen. moet een extra kans aanvragen bij examencommissie. en wordt dus 16 juli. fking haaaaaat

k*t toets niet gehaald.. en het is de laatste om mijn hbo diploma te halen. moet een extra kans aanvragen bij examencommissie. en wordt dus 16 juli. fking haaaaaat

join the club. Ik heb er 2 niet gehaald na herkansing, verzoek voor extra kans ingediend maar niet goedgekeurd helaas. Jaartje extra voor 2 vakken

Brief van het CJIB gekregen.. Gecorrigeerd 68km/h terwijl ik maar 25km/h mocht..:mad:

Terug
Naar boven