MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

i cry :p Was nog teruggereden maar zag niks liggen. Toen maar worstenbroodjes bij de supermarkt gehaald. Richting huis zag ik een zak liggen die er verdomd veel op leek. Uitgestapt, maar was leeg helaas

en die worstenbroodjes smaken naar oud deeg
Moet je je voorstellen dat iemand serieus de broodjes op heeft gegeten die van jouw auto op de grond zijn gevallen.

Net boodschappen gedaan en nog 2 broodjes bij de bakker gehaald. Had mn handen vol dus die broodjes op het dak van de auto gelegd om de deur open te doen. Kom ik er thuis natuurlijk achter dat ik die f*cking broodjes op het dak heb laten liggen :mad:

Heb dit eens met portemonnee gehad met tanken.

Gelukkig was et in mn eigen dorp.

join the club. Ik heb er 2 niet gehaald na herkansing, verzoek voor extra kans ingediend maar niet goedgekeurd helaas. Jaartje extra voor 2 vakken

ja meestal doen ze moeilijker over 2 toetsen dan 1... ik heb 1 toets, en t is een klote vak. een van die vakken waar ik nooit meer iets mee ga doen... zinloos geweld dit. heeft letterlijk eetlust en libido verpest :( al 3 keer achterelkaar een 4,6 ook vgewoon fking toevallig. vlgns mij neemt docent cijfwer gewoon over van vorige keer... XD

Moet je je voorstellen dat iemand serieus de broodjes op heeft gegeten die van jouw auto op de grond zijn gevallen.

Haha ja idd. Als ik zo'n zak zou vinden van iemand anders zou ik het lekker laten liggen, maar als het mijn broodjes waren had ik ze alsnog opgegeten

Heb dit eens met portemonnee gehad met tanken.

Gelukkig was et in mn eigen dorp.

Dan verlies ik liever m'n broodjes :p

Kerel die ik ken had hetzelfde als jij, zijn portemonnee op autodak laten liggen en weggereden. Iemand had 'm gevonden en naar politiebureau gebracht. Bleek dat die kerel nog wat sos in zijn portemonnee had :roflol:

ja meestal doen ze moeilijker over 2 toetsen dan 1... ik heb 1 toets, en t is een klote vak. een van die vakken waar ik nooit meer iets mee ga doen... zinloos geweld dit. heeft letterlijk eetlust en libido verpest :( al 3 keer achterelkaar een 4,6 ook vgewoon fking toevallig. vlgns mij neemt docent cijfwer gewoon over van vorige keer... XD

Ja idd. Hopelijk gunnen ze het jou wel :p
K*t mbo'ers in de regering die de harde knip hebben ingevoerd

tis nog stees vees te werm in men uus

Net boodschappen gedaan en nog 2 broodjes bij de bakker gehaald. Had mn handen vol dus die broodjes op het dak van de auto gelegd om de deur open te doen. Kom ik er thuis natuurlijk achter dat ik die f*cking broodjes op het dak heb laten liggen :mad:

Beter dan 60000 euro.

i cry :p Was nog teruggereden maar zag niks liggen. Toen maar worstenbroodjes bij de supermarkt gehaald. Richting huis zag ik een zak liggen die er verdomd veel op leek. Uitgestapt, maar was leeg helaas

en die worstenbroodjes smaken naar oud deeg

ja ik denk dat je die zwerver blij hebt gemaakt

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

join the club. Ik heb er 2 niet gehaald na herkansing, verzoek voor extra kans ingediend maar niet goedgekeurd helaas. Jaartje extra voor 2 vakken

tja jullie trainen teveel en zitten te lang op dbb en leren te weinig he ;);););););););););)

Pakketjes verzenden met DHL, alleen doen als je Jimmy Geduld heet.....

kom erachter dat hier al paar weken een lege pot kwark langs de pc staat, begint al een eigen leven te leiden

GVD het BSOD feest is begonnen :mad:
2 tegelijk gewoon :scratch:

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

kom erachter dat hier al paar weken een lege pot kwark langs de pc staat, begint al een eigen leven te leiden
:roflol::roflol::roflol:

Dat ken ik ja, mooie kleuren hè ?
kan het bakje zelf naar de prullenbak lopen ?? :D

GVD het BSOD feest is begonnen :mad:
2 tegelijk gewoon :scratch:

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

:roflol::roflol::roflol:

Dat ken ik ja, mooie kleuren hè ?
kan het bakje zelf naar de prullenbak lopen ?? :D

ik durf er niet aan te ruiken :roflol: het ziet er ook gewoon echt levendig uit

Ik denk dat als je eraan ruikt, je longen gelijk volzitten met allerlei schimmels en je van binnen verder rot.
:o

b7mbo7.jpg

Terug
Naar boven