XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik werk op een helpdesk en trust me, geen enkel oud mens weet hoe met een tablet om te gaan hoor :P

Ik heb al vele keren een helpdesk gebeld en trust me, geen enkele medewerker daar kan je helpen met je probleem hoor :P

vooral bij de kpn
:kiss:

Ik heb al vele keren een helpdesk gebeld en trust me, geen enkele medewerker daar kan je helpen met je probleem hoor :P

Als oude mensen het makkelijker en toegankelijker vinden... En jij bent nog jong... Wat zegt dit dan over jou? :o

Als oude mensen het makkelijker en toegankelijker vinden... En jij bent nog jong... Wat zegt dit dan over jou? :o

Haha ja dat ging uiteraard niet over mn mobiel of tablet maar omdat KPN k*t is en mn Internet maar niet fixte ;)

Maar idd, touché :)

Om 04:00 klaarwakker zijn terwijl de wekker om 08:00 gaat. K*tleven.

Ik zou eerder klaar zijn als ik kwam vertellen wat m'n dag niet verpest.... :o

Omdat dreamfields afgelopen is, omdat het maandag is, omdat het geen woensdag is..

Iets heeft mijn dag verpest waar ik het in principe niet over mag hebben.
maar het blijkt zelfs, dat je geen fouten mag maken op dbb...???

ik ben er toch 100% zeker van dat ik een bepaalde thread gemeld heb,
maar dat is dan gewoon niet zo (blijkt uit de vriendelijke mail die ik gekregen heb
smug.png
).

Vriendelijke groetjes het team , NOU je kan (zelf) wel invullen wat ik gekregen heb...:roflol::p
gekkies moda...

Veel te laat opgestaan voor wat ik allemaal nog moet doen!?!!? Ik moet nog leren voor een tentamen dat ik moet halen, chilli maken, sporten en mijn rotzooi door het hele huis nog opruimen.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

maar dat is dan gewoon niet zo (blijkt uit de vriendelijke mail die ik gekregen heb [url]http://s28.postimg.org/6kqb9gomh/smug.png[/url]).

Vriendelijke groetjes het team , NOU je kan (zelf) wel invullen wat ik gekregen heb...:roflol::p
gekkies moda...

ray is that you?

Veel te laat opgestaan voor wat ik allemaal nog moet doen!?!!? Ik moet nog leren voor een tentamen dat ik moet halen, chilli maken, sporten en mijn rotzooi door het hele huis nog opruimen.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

ray is that you?
Volgens mij eet half nederland chili vanavond LOL

ja heel afgezaagd he ik maak het voor mijn vriend en zijn vrienden en dat wilde ze graag eten vanavond. Ik vind het zelf goor
Lol vanavond ouderavond om 18.30u dus geen chili hier. ga maar meteen door naar de sportschool zal wel lekker rustig zijn dan!

maar dat is dan gewoon niet zo (blijkt uit de vriendelijke mail die ik gekregen heb [url]http://s28.postimg.org/6kqb9gomh/smug.png[/url]).

gekkies moda...

Heb je nou weer je naam veranderd, dit maakt t allemaal niet makkelijker voor ons he

• Like
Waarderingen: mat
Heb je nou weer je naam veranderd, dit maakt t allemaal niet makkelijker voor ons he
Maakt niet uit, (denk ik)
ik ga niet zo veel meer posten op dbb , na vandaag dan...:p

vandaag ben ik er no de hele dag, :banana::hedbang:
maar daarna kap ik er maar mee, hoe moeilijk het ook zal zijn...:o
zal me log bij houden, maar die is puur en alleen voor mezelf...

oke ray geloof je het zelf

Moest schoenen aan doen tijdens het squatten van personeel :(

Terug
Naar boven