XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik moet citeren, en ik moet (..) 'in een ander licht komen te staan' naar het engels vertalen. Iemand een idee? come to be in a different light lijkt me geen engelse uitdrukking...

'to shed (another / a new) light onto 'something' zou ook kunnen, het hangt een beetje van de context af.

Ik moet citeren, en ik moet (..) 'in een ander licht komen te staan' naar het engels vertalen. Iemand een idee? come to be in a different light lijkt me geen engelse uitdrukking...

Edit: Ook echt "er is thans een bedreiging van lijf en goed" Uit een overheidsdingetje van 2013 :roflol:
In one other light coming to stand.

There is thans one threat of body and good.

"In januari 2013 is de (..) in een ander licht komen te staan"

hoe de f**k schrijf jij trouwens je verslagen. Als je citeert dan citeer je letterlijk en geef je achteraf eventueel een vertaling/uitleg, een vertaling van een citaat is niet langer een citaat en mag niet als dusdanig gebruikt worden voor zover ik weet.

Werd te nacht om half 3 wakker te warm ofzo, moest eigenlijk om 5 u opstaan wat ook al (niet zo leuk) is maar geraakte niet terug in slaap.
Na me werk nog even dutje gedaan en niet weest trainen, weer een dag zonder liefde van het warme ijzer :( wat dus ook men dag verpest heeft.

Ja, je hebt gelijk, het is in en niet into.

Ik werd vandaag wakker met het idee om buiten mn training iets nuttigs te gaan doen. Paar levels omhoog in bf4, middagdutje en wat afleveringen suits en arrow later ben ik tot de conclusie gekomen dat het is mislukt.
Achja morge nog een dag.

Ik werd vandaag wakker met het idee om buiten mn training iets nuttigs te gaan doen. Paar levels omhoog in bf4, middagdutje en wat afleveringen suits en arrow later ben ik tot de conclusie gekomen dat het is mislukt.
Achja morge nog een dag.

suits is goed eh, ben zelf ook net begonnen met kijken (met net bedoel ik 2 dagen en 3 seizoenen geleden (strong life))

Toen straks effe gekeken hoeveel ik max kon squatten.
Afgelopen weken last van lies gehad waardoor ik niet zwaar kon squatten en nog een weekje low carb gedaan, ben door low carb dieet wel kracht kwijt geraakt zeg. :(

2x100kg ging net, bij 3e failure. Maat stond achter me en kon me niet helpen, eronderuit gedoken. Pfieuw... Ging net goed.

Toen straks effe gekeken hoeveel ik max kon squatten.
Afgelopen weken last van lies gehad waardoor ik niet zwaar kon squatten en nog een weekje low carb gedaan, ben door low carb dieet wel kracht kwijt geraakt zeg. :(

2x100kg ging net, bij 3e failure. Maat stond achter me en kon me niet helpen, eronderuit gedoken. Pfieuw... Ging net goed.

wat een faalspotter dan :o

jij boos broeder?

Gister met serieus veel pijn een moeite naar de gym geweest (voor het eerst in 2,5 maand weer). en kon nog geen eens een setje afmaken op nog geen 1/4de van het gewicht wat ik normaal wegdruk. ik krijg elke keer zo een intense wil om in slaap te vallen wanneer ik bezig ben. mn armen voel letterlijk als vaatdoekjes. ik heb geen spiermassa meer over.. kword er helemaal gestoord van. Ik wil weer in shape komen maar mn lichaam werkt gewoon niet mee.

elke dag als ik in de spiegel kijk zie ik mijzelf steeds meer naar de klote gaan.

Een jaar geleden ging ik 6x per week naar de gym. ik was niet te houden. als ik moe was of whatever knalde ik daar gewoon doorheen. en nu ben ik geen schim meer van hoe ik was Mentaal/fysiek

k*tzooi! :mad:

Heel mijn voorhoofd is aan het vervellen omdat ik zondag verbrand ben. Best wel k*t als het ware.

Terug
Naar boven