MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bankpas, ID kaart en collegekaart van school kwijt.
Nieuwe kaart binnenkrijgen duurt veel te lang en zonder kaart mag je geen tentamen maken.
En aankondigingen van extra colleges ter voorbereiding voor de tentamens, de avond voor de dag zelf, ongeregelde klotezooi iedere keer.

was je van het weekend nog zo blij nu dit weer dafuq zeg wat een pech man

opa

ik heb vannacht gedroomd dat ik de vriendin was van Hannibal Lecter, het was echt een hele wazige droom en voel me er de hele dag nog k*t over :o Denk dat ik maar even een paar dagen niet meer ga kijken

ik heb vannacht gedroomd dat ik de vriendin was van Hannibal Lecter, het was echt een hele wazige droom en voel me er de hele dag nog k*t over :o Denk dat ik maar even een paar dagen niet meer ga kijken

werd je vriend toen boos omdat je in een droom vreemd ging?

zin om vlucht te boeken naar thailand maar zit midden in cycle:fuu:

Aha, een indirect antwoord.

Feesten dus.

niet echt, maar gaat sowieso niet optimaal zijn als je in een ander land op reis bent, is onvermijdelijk (alleen al omdat je je eten uit restaurants en shit moet halen) (en training niet optimaal omdat t daar 35+ graden is:roflol:)

niet echt, maar gaat sowieso niet optimaal zijn als je in een ander land op reis bent, is onvermijdelijk (alleen al omdat je je eten uit restaurants en shit moet halen)

Als ik de verhalen moet geloven is het eten daar makkelijk te krijgen en zéér goedkoop, uitgerekend €1.40 voor een complete maaltijd bv. (als je uit eten gaat)

K*t scholieren in de UB

t*fus fransen die staken waardoor bijna alle vluchten door Frankrijk gecancelled zijn. Verdomme via een andere airline een ticket voor morgen kunnen vinden. t*ring vroeg met de trein om een beetje op tijd te zijn. K*t fransen kunnen ook niks behalve opgeven

Je impliceert eerst dat je rekening houdt met slecht ''eet/train/rust''.

Vervolgens doe je moeilijk over e/k/v verhouding.

nee, ik zeg dat slechte eet/train/rust een probleem is, en daarna wanneer jij zegt dat eten spotgoedkoop is dat e/k/v verhoudingen nog steeds een probleem is en het probleem van eten dus aanwezig blijft:eyes:

nee, ik zeg dat slechte eet/train/rust een probleem is, en daarna wanneer jij zegt dat eten spotgoedkoop is dat e/k/v verhoudingen nog steeds een probleem is en het probleem van eten dus aanwezig blijft:eyes:

Ow sorry, blijkbaar ben je een grotere f**got dan ik dacht.

Terug
Naar boven