Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

E/k/v verhoudingen zijn overrated.

2006 belde of je die e/k/v verhoudingen even terug wilt sturen

2006 belde of je die e/k/v verhoudingen even terug wilt sturen
:orly:
Leer bulken. Leer cutten. Zelfs de grootste ecto op aarde met de pauperste genetics (een paar zeldzame aandoeningen terzijde) kan, mits hij weet waar hij mee bezig is, cutten zonder al z'n gains te verliezen. Hoe verwacht je trouwens je gains van je cycle te behouden als je niet eens kan cutten zonder al je gains te verliezen.
mag je me eens even uitleggen wat je met deze post bedoelde

Pijn aan de linkerkant van me ribben.

Ik moest effe nadenken waardoor die pijn ontstaan zou kunnen zijn, het duurde effe maar toen ging er een lampje branden en die zei: "idioot je liet gister toch een dumbell op je borst vallen na db bench press" :roflol:

Zeggen dat e/k/v verhoudingen een debiele en onhandige manier zijn om de boel te bekijken is iets anders dan zeggen dat e/k/v verhoudingen geen kont uitmaken en je maar gewoon 100% vet moet eten.

EN DAT WEET JIJ BEST ANGELUS :mad:

5015807+_c84cd7b2a705a731c57695fd90499954.jpg

gaan we weer

Zeggen dat e/k/v verhoudingen een debiele en onhandige manier zijn om de boel te bekijken is iets anders dan zeggen dat e/k/v verhoudingen geen kont uitmaken en je maar gewoon 100% vet moet eten.

EN DAT WEET JIJ BEST ANGELUS :mad:

zeggen "maar wie was e/k/v verhouding" in de context van restaurantvoedsel in een ander land is ook iets anders dan zeggen dat je 100% nauwgezet een bepaalde verhouding moet hanteren ;)

EN DAT WEET JIJ BEST KLEURPLAAT :mad:

fomohiel

heftige discussie dit

Shit just got real.

zeggen "maar wie was e/k/v verhouding" in de context van restaurantvoedsel in een ander land is ook iets anders dan zeggen dat je 100% nauwgezet een bepaalde verhouding moet hanteren ;)

EN DAT WEET JIJ BEST KLEURPLAAT :mad:

allemaal leuk en aardig en swag maar ik heb het niet over nauwgezet. Of je tijdens je weekje vakantie nou 30/50/20 eet, 20/10/70 eet of een andere verhouding gaat vrij weinig uitmaken mits je totale hoeveelheid kcal en eiwit fatsoenlijk zijn.

allemaal leuk en aardig en swag maar ik heb het niet over nauwgezet. Of je tijdens je weekje vakantie nou 30/50/20 eet, 20/10/70 eet of een andere verhouding gaat vrij weinig uitmaken mits je totale hoeveelheid kcal en eiwit fatsoenlijk zijn.

wie zegt een week? ik had het over de hele zomer (en dus rest van mn cycle en nakuur) :)

Pas je wel op voor die ekte ekte lady boys?

Voordat je het weet overkomt je hangover 2 je :roflol:

Ik moet citeren, en ik moet (..) 'in een ander licht komen te staan' naar het engels vertalen. Iemand een idee? come to be in a different light lijkt me geen engelse uitdrukking...

Edit: Ook echt "er is thans een bedreiging van lijf en goed" Uit een overheidsdingetje van 2013 :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven