MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

overige keren werd ik weggestuurd toen ik dacht dat een van de kinders een oorontsteking had. Dat zag ik verkeerd. Nog geen uur later bloedoortjes, mocht ik alsnog terug ;)

moest ik opeens coopertest lopen op school.

ben gvd echt te dik voor die bullshit.

2500 meter -.-

moest ik opeens coopertest lopen op school.

ben gvd echt te dik voor die bullshit.

2500 meter -.-

op school serieus nooit met dit soort dingen mee hoeven doen omdat ik problemen had met mijn knieen en hardlopen was dan niet verstandig.
was altijd fijn om lekker in de zon de liggen terwijl de rest van de klas zich kapot rent:p

ik wacht nog altijd op het moment dat liften een standaard word ipv rondjes rennen

we hebben op school zo'n scoreboard voor optrekken en bankdrukken( max gewicht 6 herehalingen, geen idee waarom ook 6 maarja.)

dus ik zeg, waarom voegen we daar geen squats en deadlifts aan toe( alleen maar bench bro's daar dus dacht ff leuk boven staan dan :D)

'' we willen niet aanmoedigen dat mensen hun rug gaan slopen dus nee geen squats en deadlifts er op''

:splat::headbang::flipoff:

Vanavond uiteten. Leef de salade leef :(

nieuwe begeleider, nieuw regime???

reanimatie 101: geen mond op mond en borstcompressies op de beat van staying alive van the bee gees*

110% srs

oh toch wel?

ik heb het geleerd op het ritme van 1,2,3,4 hoedje van papier. heb je ook precies genoeg compressies als je het hele liedje zingt. zaten we daar altijd op zo'n pop te rammen terwijl we hoedje van papier zongen

• Like
Waarderingen: mat
als ik zou gaan trainen zou ik zelfs op mijn huidig gewicht zo op de 3000 zitten hoor srs

is ook gewoon mentaal, weer leren afzien

Moet verdomme constant 3 deuren open doen voor de wc drie meter verder..
Inb4 laat je deur toch open

eerste van de 7 squat sets bijna knockie

rip daffy

Terug
Naar boven