AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Betalen met paypal op myprotein.com, vervolgens de melding krijgen dat je een creditcard moet koppelen aan je paypal. Uhh, juist paypal toentertijds aangemaakt omdat ik geen creditcard heb? vaag ding.

Laatst bewerkt:
Groot, gespierder dan gemiddelde man, minimaal hbo, lief maar alpha aan de outside en ik hou van mooie kaaklijnen en volle lippen

:$:$:$

Klote tereing &(#*%*&()# rug :mad:
goed voor een depressie ook :rolleyes:

sterkte ree

het is nou wel een keer genoeg met dat hoi gedoe oke :( Ik denk er trouwens aan een paar maanden weg te blijven van dbb. Het getroll neemt absurde proporties aan dus dit was mijn laatste log. 8 juli kom ik met de resultaten terug.

gvd joos beetje mn tekst jatten (op dat wolverine na dan)

stay safe bruh

Vandaag zo'n dikke vrouw gezien, verschrikkelijk. Dat er een man bestaat die daar mee naar bed moet, het is gewoon niet te bevatten. Ik vroeg me af of je die met een grizzly kaliber patroon kunt vloeren.

Vandaag zo'n dikke vrouw gezien, verschrikkelijk. Dat er een man bestaat die daar mee naar bed moet, het is gewoon niet te bevatten. Ik vroeg me af of je die met een grizzly kaliber patroon kunt vloeren.

dan zal ik je maar niet vertellen dat er een vrouw is die bijna 300kg weegt en naar de 500 toe wilt om tot dikste vrouw ooit gekroond te worden

oh shit

Ik weet precies hoe je je voelt Trench. Ik walg ook van zulke objecten.

Mexicaanse schotel komt er wat vroeg uit. Too bad dat ik het te laat doorhad en in mn bed heb gescheten.

het is een mooie vrouw en jij moet haar gewoon aantrekkelijk vinden!!!

Ons maggie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

media_xll_6351595.jpg

ZjB74zc.png

^ Zij heeft volgens mij een ziekte waardoor ze dik is, vind het dus niet terecht om haar erom te bashen ;)

^ Zij heeft volgens mij een ziekte waardoor ze dik is, vind het dus niet terecht om haar erom te bashen ;)

Luiheid en gebrek aan discipline is geen ziekte. Zelfs al heb je een ziekte waar je dik bij wordt, zou je het nog kunnen opvangen met voeding en sporten.

Luiheid en gebrek aan discipline is geen ziekte. Zelfs al heb je een ziekte waar je dik bij wordt, zou je het nog kunnen opvangen met voeding en sporten.

LOL, natuurlijk zijn er medicijnen(ziekten) dat je dik wordt en je er geen hol aan kan doen..
jij weet ook een hoop he..

see trouwens wat ik here heb done ?

nvm
IK GA WEER..

Terug
Naar boven