Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Elke keer als ik een NINJA EDIT wil doen , is dbb zo traag als dikke stront.:p
timed out soms..

Zo kan ik natuurlijk niet me grappig en zelf zijn :(

LOL, natuurlijk zijn er medicijnen(ziekten) dat je dik wordt en je er geen hol aan kan doen.. jij weet ook een hoop he.. see trouwens wat ik here heb done ?

Je kan wat meer vocht vasthouden of meer eetlust krijgen van bepaalde medicijnen

Maar het is niet zo dat ineens je onderhoud rond 300kcal ligt of dat je uit het niets vet aanzet. Als dat laatste het geval zou zijn hebben we gratis energie gevonden.

Tja,
als jullie het zo zien valt er weinig te melden...

vingers gekruist voor jullie dat jullie nooit medicijnen hoeven te slikken.
/vingers door me kaar..

Tja,
als jullie het zo zien valt er weinig te melden...

vingers gekruist voor jullie dat jullie nooit medicijnen hoeven te slikken.
/vingers door me kaar..

Mensen die zwaardere medicijnen slikken, zullen vast ook niet kunnen (intensief) sporten dus hebben ook daardoor een laag onderhoud

Dikke mensen zijn gewoon dik omdat ze veel vreten. Niet meer, niet minder. Je kan niet opeens 30kg zwaarder worden door 1 medicijn terwijl je hetzelfde blijft eten als voorheen.

Gewoon niet zoveel in je nek duwen, scheelt een hoop

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Dikke mensen zijn gewoon dik omdat ze veel vreten. Niet meer, niet minder. Je kan niet opeens 30kg zwaarder worden door 1 medicijn terwijl je hetzelfde blijft eten als voorheen.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Nee je kan niet opeens dik worden.

Maar ik heb twee neefjes die duchenne hebben en waarschijnlijk niet heel oud gaan worden. Die jongens krijgen ook ontzettend veel honger van de medicijnen, wat moet je dan ? Het korte leven wat ze al hebben een nog grotere hel gaan maken door ze ook nog dat eten te verbieden ? Het is een van de weinige dingen die ze wel nog kunnen.

Nee je kan niet opeens dik worden.

Maar ik heb twee neefjes die duchenne hebben en waarschijnlijk niet heel oud gaan worden. Die jongens krijgen ook ontzettend veel honger van de medicijnen, wat moet je dan ? Het korte leven wat ze al hebben een nog grotere hel gaan maken door ze ook nog dat eten te verbieden ? Het is een van de weinige dingen die ze wel nog kunnen.

Nee dat zeg ik niet, en natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik doel op de dikke mensen die altijd maar makkelijk zeggen: ik word snel dik/zware botten/ben daar aanleg voor en al die bullshit. Ze weten wss niet eens wat hun stofwisseling inhoud en al te zwijgen over de e/k/v verhouding.

Die mensen moeten gewoon niet zo lopen zeiken dat ze dik zijn en gewoon minder vreten. Heb ook wel eens een voedinschema voor zo iemand gemaakt. Na 3 dagen zat ze alweer een bord met nacho's naar binnen te werken en weer te klagen dat ze dik was op FB.

Yes mad.

Nee dat zeg ik niet, en natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik doel op de dikke mensen die altijd maar makkelijk zeggen: ik word snel dik/zware botten/ben daar aanleg voor en al die bullshit. Ze weten wss niet eens wat hun stofwisseling inhoud en al te zwijgen over de e/k/v verhouding.

Die mensen moeten gewoon niet zo lopen zeiken dat ze dik zijn en gewoon minder vreten. Heb ook wel eens een voedinschema voor zo iemand gemaakt. Na 3 dagen zat ze alweer een bord met nacho's naar binnen te werken en weer te klagen dat ze dik was op FB.

Yes mad.

nacho's :o:(

sad life

heb gvd bijna een traplift nodig

kutknieen

Begin februari 10 dagen lang t*fus ziek geweest, begin deze maand ook een weekje en 't is nu gvd alweer half raak.
Ook nog 2 essay's schrijven en 2 verslagen verbeteren voor april, fml.

Yes mad.

been there....

doe je moeite voor iemand om ze te helpen, wat je normaal bij een PT 100€ kost ofzo. vervolgens niet houden ze het geen 2 weken vol...

Wat een hoop ervaringsdeskundige hebben wij toch..
lachwekend gewoon, vooral die smeris(g).....

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

OO dat ik weer voor jan lul al me spullen heb verwijderd omdat ze zogenaamd zouden gaan purren.
KLOOTZAKKEN...

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

OO dat ik weer voor jan lul al me spullen heb verwijderd omdat ze zogenaamd zouden gaan purren.
KLOOTZAKKEN...

ree hou je kalm. Boze ree is niemand mee tevree

KLOOTZAKKEN...

die vervelende smeris ook altijd

GVD met 6 computers lopen zeulen en 4 laPTOPS..
morgen komen ze, nou dan heb ik dus geen tijd..

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Mensen die er een hobby van maken 24/7 te liegen.
echt WWTF is dat zeg..

GVD met 6 computers lopen zeulen en 4 laPTOPS..
morgen komen ze, nou dan heb ik dus geen tijd..

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Mensen die er een hobby van maken 24/7 te liegen.
echt WWTF is dat zeg..

dbb in een notenschaal

Nou er is 1 gebruiker die slaat echt werkelijk ALLES..
het is gewoon te walgelijk voor woorden..

Terug
Naar boven