AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gooi het eruit Reeee

OO elke keer als ik snel weer reageren , gaat het mis..
dubbel met een time out. !!!

!!!!

Yup,
en als jij een onvertogen word post in je post, meld ze die ook nog even met plezier..
ze hadden er een benaming voor in de Oorlog, ben het even kwijt..

Ah joh die (aandachts) h**r moet je gewoon op ignore zetten. Sindsdien is mijn "DBB leven" zoveel plezieriger geworden :heart:

0b4.jpg

[/COLOR]Dikke mensen zijn gewoon dik omdat ze veel vreten. Niet meer, niet minder. Je kan niet opeens 30kg zwaarder worden door 1 medicijn terwijl je hetzelfde blijft eten als voorheen.

Gewoon niet zoveel in je nek duwen, scheelt een hoop

Leuk bedacht, maar helaas niet waar. Er zijn wel degelijk mensen die heel dik worden enkel van de medicijnen, prednison bijvoorbeeld. Das overigens ook spul wat je niet vrijwillig gebruikt, daar is een HEUL goede reden voor. In sommige instanties hou je massieve hoeveelheden vocht vast, maar dat is niet altijd het geval. Een beetje wat meer vergevensgezind zijn zou dus wel handig zijn.

Als je nou zou stellen: "Het gros van de te dikke mensen wijt het onterecht aan medicijngebruik en niet aan hun eigen slechte voeding danwel gebrek aan beweging" dan zou ik het volledig met je eens zijn.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Hey, jij ging toch naar kreta vorige zomer :o?

Meer voor de cultuur, of was 't een zuipvakantie?

Hij ging naar Kreta om mij te begluren in de douche.

Is prednison goed voor de gains dan? als je wat massa wil gainen

ooh vandaar pred-NI-son

• Like
Waarderingen: GPRO
Kraakbeen in mijn knie is ontstoken volgens de sportarts :(

Terug
Naar boven