XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wil er overigens geen hele dbb meet van maken, focus gaat gewoon naar de wedstrijd :o

Z'n erge hoofdpijn... Nog nooit gehad in m'n leven, ook nog rijles zo...

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Je hebt teveel studiefinanciering ontvangen... Ik krijg god***domme 90 euro per maand.
,,, /OUT

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Je hebt teveel studiefinanciering ontvangen... Ik krijg god***domme 90 euro per maand.
,,, /OUT
Oerhollands klagen. Krijg je gratis geld, is het NOG NIET GOED. POTVERDOMME!

Straie op je armen op 43 cm.. I cry

,,, /OUT

jij doet toch mbo? krijgen die uberhaupt geld?

-

Laatst bewerkt:
Volgend jaar krijg ik niks:(
Dat kreng van een Bussemaker is echt een hater.

PS: nieuwe broscience woop woop

ik krijg 300 eu+ stufi :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Op het MBO krijg je meer stufi dan op het HBO

Yes srs

http://financieel.infonu.nl/geld/13...inanciering-2015-en-studievoorschot-2015.html

Hier staat thuiswonend mbo krijgt 81,02 euro per maand, thuiswonend hbo krijgt 102,77 euro per maand. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar dat is, maar hier zeggen ze dus dat hbo meer krijgt dan mbo, niet andersom.

Maat van me zit op het hbo, krijgt 300 nog wat.
Zusje ervan zit op mbo, krijgt 400+.

Je weet dat studiefinanciering grotendeels (niet helemaal dus) afhankelijk is van het inkomen van je ouders he?
Ik ken iemand op mbo die krijgt die 80 euro, iemand op het hbo krijgt 200 nogwat, allebei thuiswonend. Komt door inkomen van de ouders en door bijlenen ed.

-

Laatst bewerkt:
misschien moet ie zijn studiefinacierings informatie updaten? (Inkomen ouders verandert bijv)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Wordt gekeken naar biologische ouders? was een zusje zegt ie

Heb al geëdit :o

best wel r*tard eigenlijk. Wat als je ouders nou wel veel verdienen maar jou helemaal niks geven.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven