- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah mooi, de politie moet harder optreden versus onnodig politiegeweld discussie
De agent in kwestie zou overigens bekend staan als een type met 'losse handjes', maar daar merk je verder vrij weinig van.

hoor je nog wel piepen als jij daar ligt knuppeltje

Heel simpel gezegd schieten ze kennis te kort door een massa/ervaring tekort.
Heel simpel gezegd schieten ze kennis te kort door een massa/ervaring tekort.
Apeldoorn - Een Apeldoornse politieagente liep donderdagavond een gebroken neus op toen een winkeldief haar onverwacht met een fles drank in het gezicht sloeg.
De politieagente was samen met een collega in burgerkleding aan het surveilleren in de binnenstad van Apeldoorn, tijdens koopavond. Rond 21.00 zagen zij dat een man zich schuldig maakte aan winkeldiefstal; hij nam zonder te betalen een horloge mee uit een warenhuis aan de Hoofdstraat.
Buiten de winkel spraken agenten hem aan en legitimeerden ze zich als politie. De man werd door de politie meteen vastgepakt, maar wist zich los te rukken en wilde er vandoor gaan. De agente stond een paar meter verderop, maar maakte zich ook kenbaar als politie en riep naar de man dat hij moest blijven staan. Hierop haalde de man uit met de glazen drankfles die hij in zijn hand had en sloeg hij de agente vol in het gezicht met de fles. De agente liep hierbij een gebroken neus op en had ook enkele hechtingen nodig, zo bleek toen ze direct naar het ziekenhuis gebracht werd voor behandelig.
Hevig verzet
De verdachte bleef zich hevig verzetten en moest met geweld door meerdere agenten onder controle worden gebracht. De man is eerst naar het politiebureau gebracht, en later ter controle naar het ziekenhuis gebracht. Het bleek te gaan om een 20-jarige man uit Apeldoorn. Na controle in het ziekenhuis is de man opnieuw ingesloten op het politiebureau.
prachtighoor je nog wel piepen als jij daar ligt knuppeltje

Dat legitimeren ken ik ja.. als zo'n smeris in burger mij ineens vastgrijpt breek ik zijn/haar neus ook.

Oh en ik neem aan dat die laffe hond hem staat te meppen omdat hij zn armen niet op zn rug wilt doen? Hoe ga je dit doen als je bovenop je arm ligt en dr nog tig van die laffe hondjes bovenop jou liggen?
inb4 we've got a badass over here.
---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------
Bedoelde dat die smerissen zich waarschijnlijk helemaal niet hebben gelegitimeerd, maar direct actie hebben ondernomen.