XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja dat lijkt jou. Zo werkt het niet in de echte wereld he.

Ze hadden die jongen nog veel harder aan moeten pakken! Als je zo stoer bent om te stelen en te mishandelen, dan moet je niet janken en in je broek pissen als ze jou proberen aan te houden. p*ssy is het!

Stel dat die persoon nog in staat was om de agenten in burger letsel te bezorgen, dan waren die klappen op z'n plek geweest. Deze persoon was al overmeesterd, dus die klappen waren nogal overbodig.

bla bla uitvoerende macht die voor eigen rechter gaat spelen bla bla wraakactie door politie bla bla

Dus

Busstijden waardoor trainen met skyblazer en armyboy niet door gaat :( Hoezo gaan de laatste bussen al om 22:00 lol..

Aww en je keek eerst zo erg uit naar je nieuwe baan :(
Ja :(
Wow, ik geef je aan bij de directeur.
Doe maar, kan ik lekker 45 redenen geven waarom dat pedagogisch verantwoord was in tegenstelling tot een 'opvoedster' die staat te brullen dat de kindjes rustig moeten zijn...

bananadance.gif

Spier in mn rug verneukt, zitten doet al pijn :(

Zometeen werken :(

Weet nu nog steeds niet hoe laat de bus morgen vertrekt naar Freshtival. Goed bezig party vervoer, rij volgend jaar wel zelf.

Weet nu nog steeds niet hoe laat de bus morgen vertrekt naar Freshtival. Goed bezig party vervoer, rij volgend jaar wel zelf.

Bedoel je een andere locatie dan Enschede?

Op de site staat toch gewoon vanaf 13.00, van Enschede station, steeds heen en weer? Retourticket van 8 euro, laatste bus vertrekt van het terrein om 00.30.

Wristwraps die ik wil, 35$ - €45 ...

Bedoel je een andere locatie dan Enschede?

Op de site staat toch gewoon vanaf 13.00, van Enschede station, steeds heen en weer? Retourticket van 8 euro, laatste bus vertrekt van het terrein om 00.30.

Ik bedoel niet de pendelbussen. Ik bedoel de bus die langs mijn dorp komt en daarna naar Enschede rijdt. Ga zo nog maar weer eens bellen...

Haha 4 man hebben nog moeite met 1 man te boeien.

Waarom pist ie in broek?

zieke hangover & fkkng misselijk :(

Gaan sporten na alleen Brinta/havermout en een banaan eten doe ik nooit meer :( Wat een klotetraining met zo weinig energie zeg.

Terug
Naar boven