MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jep cd zat bijgeleverd, maar moet em via usb eraan hangen omdat ik er niet van kan opstarten. maar magician herkent de ssd niet via usb.

Oh vreemd, ik had bij mij gewoon mn oude harde schijf eruit gehaald ssd (840 evo) erin gedaan en laptop opgestart met een boot cd. Misschien kan je hetzelfde proberen, maar dan met een boot usb?

dikke hooikoorts en zit nog hele dag op werk

rip

Oh vreemd, ik had bij mij gewoon mn oude harde schijf eruit gehaald ssd (840 evo) erin gedaan en laptop opgestart met een boot cd. Misschien kan je hetzelfde proberen, maar dan met een boot usb?

met acronis heb ik de oude disk gecloned, in de bios word samsung wel herkend. opstartparties etc werken ook niet meer.

met acronis heb ik de oude disk gecloned, in de bios word samsung wel herkend. opstartparties etc werken ook niet meer.

Dat werkt ook allemaal anders op een ssd volgens mij, dus je moet m wel de eerste keer via iets externs op laten starten

Dat werkt ook allemaal anders op een ssd volgens mij, dus je moet m wel de eerste keer via iets externs op laten starten

heb et al paar keer eerder gedaan zonder problemen ;)

Ga nu vanuit de oude hardeschijf een herstel usb stick maken en dan kijken of ik daarmee windows kan herinstalleren op ssd

heb et al paar keer eerder gedaan zonder problemen ;)

Ga nu vanuit de oude hardeschijf een herstel usb stick maken en dan kijken of ik daarmee windows kan herinstalleren op ssd

Hoe oud is die laptop dan? Misschien problemen met sata of drivers werken niet met dat moederbord oid?

Gelukkig hebben we een `computer ` sectie llol..

Tandarts dag vandaag.

Hold me brahs. :(

Wil vandaag vroeg gaan slapen

buurmeisje houdt een feestje met allemaal luidruchtige langharig werkschuw tuig en ander nozem-gespuis, plus een avondvierdaagse met fanfare buiten

Vanavond trainen of kort uitgaan.. twijfelen (kan niet allebei helaas)

grote puist

beter avond bierdaagse

Terug
Naar boven