Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

voort eerst in mn 19-jarig bestaan mijn kuiten gestretcht en nu zieke kramp in mijn kuit met uitstraling naar mn hamstring
fml

.

Laatst bewerkt:
Mn biceps praten niet terug als ik vertel hoeveel ik van ze hou ..

1m80 75kg

no shit

Zweet nu al. :(

moet je ze eens foamrollen, dan gaat er een nieuwe dimensie open ook

deed het met een hockeybal voor even want wie is pijn
maar mijn foamroller is niet zo hard, heb behoefte aan iets harders (nohomo)

en aan de binnenkant van mijn bovenbeen zit ook een plekje dat ik moet foamrollen, maar kom daar maar niet goed bij:roflol:

Stuur eens een pic van je broertje

Voel eens aan je achterhoofd

Patie kan toveren he ! heeft zo pic van ze broertje op je achterhoofd geplakt, gelukkig dat hij je het even zegt anders liep je mooi voor schut met die pic op je achterhoofd Euph

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

owh bij mij vallen quads wel mee, kuiten is echt by far het ergste

Kuiten verstandig om te doen ? ik doe ze ook nagenoeg nooit nml..

deed het met een hockeybal voor even want wie is pijn
maar mijn foamroller is niet zo hard, heb behoefte aan iets harders (nohomo)

en aan de binnenkant van mijn bovenbeen zit ook een plekje dat ik moet foamrollen, maar kom daar maar niet goed bij:roflol:

Ik doe het zelf met (verzwaarde) honkbal en heb precies hetzelfde.
krijg alle spierpijn van squatten eruit gerold maar blijf daar zon plekje hebben waar ik niet bij kan.

Quads foamrollen na een zware squat training is echt pijnlijk.

OT. Op dag als vandaag denk ik weer aan de goede tijd dat ik sub 60kg was en niet dood ging van de warmte. En moet nog trainen en treinzitten.

Broken bat
Dec 2013 - Jun 2015
R.I.P.

Dat ik waarschijnlijk meer dan 100 euro moet gaan betalen voor de verdoving bij de tandarts ookal heb ik maximaal uitgebreid tandarts vergoeding.....

Terug
Naar boven