Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ze zat in week 2 volgens mij. Was wel haar 2e strip, ze had ze doorgenomen omdat ik anders geen birthdayseks kon krijgen:(

Nja, ze was de pil niet vergeten, maar ze had griep en moest braken. Volgens haar 1x, mja je weet nooit. Ze had toen wel een abortus laten doen en wist het 2 jaar later pas
Mag nu alleen nog met condoom, dat feel wanneer je dat al meer dan een jaar niet meer hebt gebruikt
Kans dat je zwanger wordt in je 2e strip is zeer miniem. Good to go :D

:roflol: hoop t echt! Nja ben vrij zeker dat ze niet zwanger is, maar is toch een kutgevoel dat je weet dat er toch een kans is. Inb4 hell die zegt dat er altijd een kans is

OT:
Net afscheid moeten nemen van iemand in t ziekenhuis. Nooit fijn..

:roflol: hoop t echt! Nja ben vrij zeker dat ze niet zwanger is, maar is toch een kutgevoel dat je weet dat er toch een kans is. Inb4 hell die zegt dat er altijd een kans is

OT:
Net afscheid moeten nemen van iemand in t ziekenhuis. Nooit fijn..

Er is altijd een kans.

Sterkte met je verlies.

Er is altijd een kans.

Sterkte met je verlies.
Nja ze is er nog, maar het gaat niet lang meer duren. Ze herkende me ook niet meer
Nadien voel je je altijd slecht dat je niet vaker bent langs geweest de laatste weken/maanden. Is nu al de 2e keer

Sterkte arny

Laatste aflevering van Narcos zojuist gekeken... nu lang wachten tot het volgende seizoen komt!

opdracht waar ik sws geen voldoende voor ga krijgen toch nog inleveren en feedback krijgen voor de herkansing of lekker uitslapen morgenvroeg? lastig

opdracht waar ik sws geen voldoende voor ga krijgen toch nog inleveren en feedback krijgen voor de herkansing of lekker uitslapen morgenvroeg? lastig

Je hebt veel potentie mijn zoon, maar je moet hard werken als je het wilt maken.

de feels wanneer je nog 6 weken excel in moet halen lelel

bmw 330d was leuk zeiden ze..

Totdat automaat kapot en 2+ uur doen over een rit van 20-25 minuten... En alsnog laatste paar km moeten lopen want hij ging echt niet meer van zn plek af

Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien maar vond het een beetje saai worden. Wordt het nog leuker na 5?
Ik vond het wel heel leuk, kijkt makkelijk weg en vind de hele drugsscene wel interessant. Zeker omdat het een soort biografie is natuurlijk. Ik kende het hele verhaal niet en is vrij nieuw voor mij. Zeker de moeite waard om uit te kijken omdat het einde toch wel bijzonder verloopt (wil niet spoilen haha)

bmw 330d was leuk zeiden ze..

Totdat automaat kapot en 2+ uur doen over een rit van 20-25 minuten... En alsnog laatste paar km moeten lopen want hij ging echt niet meer van zn plek af

Dan kon je beter die auto gaan trekken, was je er sneller.

Naast aids in m'n rug, schouders en knieën nu ook stekende pijn door m'n hele rechterarm tijdens bisaps :(

knieen voelen weer lekker vertyft na de training
tfw upperbody training en alsnog knie aids

Terug
Naar boven