MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

In dit verhaal lijkt het alsof ik de bad guy ben. Dat zag ik zelf ook wel.
Het punt is alleen dat mijn pa zo'n stereotype corporate douche is en dat ook in zijn privéleven is. Aka zijn wil is wet en iedereen heeft maar te volgen.
Als ie zulke belachelijke eisen gaat stellen als 'niet lachen want dat stoort mij' dan kan 'ie kapot vallen.

In dit verhaal lijkt het alsof ik de bad guy ben. Dat zag ik zelf ook wel.
Het punt is alleen dat mijn pa zo'n stereotype corporate douche is en dat ook in zijn privéleven is. Aka zijn wil is wet en iedereen heeft maar te volgen.
Als ie zulke belachelijke eisen gaat stellen als 'niet lachen want dat stoort mij' dan kan 'ie kapot vallen.

Zit alleen op de bank, te lachen om iets op m'n telefoon.
Komt m'n pa binnen: Kun je ophouden met lachen, je hebt zo'n vervelende gniffelende lach.
1323642424001.jpg

Ja, vervelend voor je.
"Niks vervelend voor me, ga gewoon weg of stop ermee."
Moet ik nou echt stoppen met het fysiek uiten van plezier omdat jij je eraan stoort?
"Ja."
Je hoort mij toch ook niet klagen als ik noodgedwongen mee moet kijken naar dat pauper sbs6 en jij stuk ligt te gaan om 'lachen om home videos' een programma wier doelgroep de gemiddelde 14-jarige met down syndroom is?

Gaat ie janken die f**got.

Geloof het of niet maar mijn vader en ik hebben niet zo'n beste band.

Janken, meinneger

Als ik ooit sta te grienen voor m'n kinderen dan moet er toch minstens wel iemand dood zijn gegaan ofzo

Als je zo'n teleurstelling als ik als zoon heb dan sta je al gauw met tranen in je ogen.

Jouw gezin is best wel gebroken hè?

Haha. Lol!

Wil jullie ook wel instoppen hoor :$

Dat ze een mes pakt, is dat niet onmacht omdat ze je anders niet aan kan? Het beste wat je kan doen is uit huis gaan, of zij. It's time to fly out of the nest.
Valt moeilijk iets over te zeggen als buitenstaander, maar klinkt vooral als dwinggedrag dat uit de hand begint te lopen omdat er niet genoeg gezag geldt. Hoe langer het al aan de gang is, hoe moeilijker te doorbreken.

Valt me trouwens nu pas op dat mijn naam tegenwoordig
AboveAndBeyon
d is.

The+autism+in+the+title+is+over+9000+le+xd+_d5cd2ef50581c51af1cc6c505f8a9398.png

ja god***domme het is gewoon donker buiten

Janken, meinneger

Als ik ooit sta te grienen voor m'n kinderen dan moet er toch minstens wel iemand dood zijn gegaan ofzo

Komt door de hoge doseringen tren die wij gebruiken maatje, wij hebben gewoon iets minder gevoel dan die natty fags.

Ram veel hoofdpijn de laatste 2-3 dagen. Nu maar got zien ipv les marktonderzoek

Terug
Naar boven