Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welk gezin.
bedoel je groepje mensen die met bloed maar verder niets aan elkaar gerelateerd zijn en waarvan een deel met elkaar samen moet wonen?
ben even weg, kom terug met de auto staat er een vrouw met een ezel op mijn parkeerplek.
ik zet mijn auto er voor en geef aan dat ik wil parkeren, blijft gewoon staan en kijkt dom voor zich uit (de ezel ook trouwens)
dus ram de toeter dan maar volledig in, ezel helemaal in paniek en wordt helemaal gek. vrouw helemaal boos op mij
sommige mensen zijn ook gewoon te dom om een ezel uit te laten zeg
Wat voor gehucht woon jij dat ze rondlopen met ezels?
Of je leert fatsoenlijk koken..
Kerel kip kan niet lekker zijn, tenzij gefrituurd.
Please, verwijder die onzin post... Zijn duizenden manieren om je kip lekker te maken.
Altijd als ik aan het bakken ben check if of die gaar is "neen, hij is nog rauw van binnen" 1 min later is het goed en kapot droog. Is me nog nooit goed gelukt, behalve als je extreem klein snijdPlease, verwijder die onzin post... Zijn duizenden manieren om je kip lekker te maken.
Is je al vaker gezegt..
Doe het met ketjap. Het gaat mij erom dat het zo droog is en 10 minuten doe om 250g weg te werken.Is je al vaker gezegt..
Kruiden, teriyaki saus is ook echt lekker.
Zelf doe ik altijd als het bijna klaar is wat teriyaki over de kip heen..
Doe het met ketjap. Het gaat mij erom dat het zo droog is en 10 minuten doe om 250g weg te werken.
will try volgende keer, hoe lang als je het gewoon in blokjes snijd?