AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Autosleutels weggegooid tijdens de auto schoonmaken. Sta ik daar als een zwever in de prullenbak te graaien....

welk gezin.

bedoel je groepje mensen die met bloed maar verder niets aan elkaar gerelateerd zijn en waarvan een deel met elkaar samen moet wonen?

als iemand van dbb nou eens even miljeunen miljeunen gaat verdienen en een soort dbb huis op kan richten

that would be great

ben even weg, kom terug met de auto staat er een vrouw met een ezel op mijn parkeerplek.
ik zet mijn auto er voor en geef aan dat ik wil parkeren, blijft gewoon staan en kijkt dom voor zich uit (de ezel ook trouwens)
dus ram de toeter dan maar volledig in, ezel helemaal in paniek en wordt helemaal gek. vrouw helemaal boos op mij

sommige mensen zijn ook gewoon te dom om een ezel uit te laten zeg

ben even weg, kom terug met de auto staat er een vrouw met een ezel op mijn parkeerplek.
ik zet mijn auto er voor en geef aan dat ik wil parkeren, blijft gewoon staan en kijkt dom voor zich uit (de ezel ook trouwens)
dus ram de toeter dan maar volledig in, ezel helemaal in paniek en wordt helemaal gek. vrouw helemaal boos op mij

sommige mensen zijn ook gewoon te dom om een ezel uit te laten zeg

Wat voor gehucht woon jij dat ze rondlopen met ezels?

Pff word die gore droge kip echt spuugzat.

Please, verwijder die onzin post... Zijn duizenden manieren om je kip lekker te maken.
Altijd als ik aan het bakken ben check if of die gaar is "neen, hij is nog rauw van binnen" 1 min later is het goed en kapot droog. Is me nog nooit goed gelukt, behalve als je extreem klein snijd

Mijn musclemeat kip is nooit droog <3

Kip in de oven, srs.

175 graden 25 minuten, evt marineren met de combi: olijfolie, water, ketjap en kruiden.

Niet echt on topic, maar ook weer wel.
Pan op hoog vuur, laten staan tot er rook van af komt, beetje boter of olie erin, heet laten worden. Kip mengen met wat olie, kruiden (ik doe zelf shoarma kruiden) en wat maizena, pan in, goed omscheppen op hoog vuur nog en zodra het gaar is er gelijk afhalen.
Mega mals, knapperig en gekruid.

Dat of gefrituurd is de enige manier waarop ik kip nog enigszins lekker vind :roflol:

Facebook messenger berichten komen allemaal niet aan, zijn er nog andere die hier ook last van hebben?

Terug
Naar boven