MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet dat ik wil doen alsof ik alles weet of jullie gezin ken, maar lijkt idd gewoon een machtsspelletje dat ze speelt. Fysiek reageren of je geduld verliezen lost niets op, dan heeft ze sowieso de strijd gewonnen op dat moment.

Vond het om te beginnen een goed idee om je oom en tante te betrekken, dan staan jullie er niet alleen voor en weet je zus dat de situatie niet binnenshuis blijft, waar ze er totale controle over heeft.

Doet ze dit sinds jullie pa er niet meer is of heeft ze altijd al zo'n kant gehad?

eigenlijk altijd al verwent en machtmisbruik waar het kon.

vanaf de puerbteit is het zo erg geworden, en nu laaste jaar lijkt het het ergst.

Kick die b*ch eruit en onterf haar.
Ik ken desnoods nog wel een mannetje die 'r voor 15k kan doen verdwijnen.
Srs.

Tijd voor een dbb meet bij Basmca thuis

eigenlijk altijd al verwent en machtmisbruik waar het kon.

vanaf de puerbteit is het zo erg geworden, en nu laaste jaar lijkt het het ergst.
Ben zelf niet zo'n fan van online raad, maar klinkt imo echt textbook dwinggedrag. Als je er meer over wil weten (of je ma), zoek dan eens op 'coërcief proces' of 'model van Patterson'.

Alle respect trouwens voor de tijd en moeite die je moeder hierin stopt, maar in je filmpje werkt ze het gedrag van je zus eigenlijk in de hand. Hoe goedbedoeld ook, ze stapt mee in de machtsstrijd van je zus. Heeft imo niet veel zin om jou hier tips te geven, want jij bent niet degene die dit in handen moet nemen of je ma moet vertellen wat ze moet doen (en ik ook niet).

Ken onvoldoende van de hulpverlening in Nederland, maar er bestaan zeker wel voldoende instanties die hierin ondersteuning kunnen bieden. Zou je moeder echt aanraden om dit open te trekken en hulp te zoeken, want dit is hoe oudermishandeling, familiedrama's ea ontstaan. Gaat nu eigenlijk al ver genoeg.

Er kan wel degelijk iets aan veranderen, als je moeder hulp inschakelt.

Heb niet alles gelezen, maar als je video('s) op een internet forum zet van je familie lid/leden, dan vraag ik me af of zijn zusje de enige is met een probleem..

Ironisch dat hell93 als enige weer tegendraads moet zijn.

Wat is er ironisch aan? Ik zeg gewoon wat ik bedoel, niks meer, niks minder. Ik denk dat als je videos post van familie, op een forum, het zusje waarschijnlijk niet de enige is met het probleem.
Wat is er ironisch precies?
Ironisch dat je begint over principes, terwijl zij haar bloedverwanten als stront behandelt.
Verder geen zin in discussie. Adieje woa

Ironisch dat je begint over principes, terwijl zij haar bloedverwanten als stront behandelt.
Verder geen zin in discussie. Adieje woa

Dat is niet ironisch :roflol:
Als je niet weet wat het inhoudt, gebruik het dan gewoon niet.

Jij hebt wel goed opgelet op school he?
dat is ironisch

Ironisch dat hell93 hier de grootste muil op het forum heeft maar IRL een autist is waar niks uitkomt

Terug
Naar boven